444 85 85
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM

Boylam Hızlı Satış Market Yazılımı

eray.com.tr > ürünler > Boylam Mağaza/Market/Restoran Otomasyonu > Boylam Hızlı Satış Market Yazılımı

Boylam Hızlı Satış Market Yazılımı

BOYLAM HIZLI SATIŞ MARKET OTOMASYONU VE MARKET YAZILIMI

32 YILLIK ERAY TENOLOJİ GÜVENCESİYLE

Her nevi market, süpermarket ve benzeri işletmenin tüm satış süreçlerini yönetin

Geniş bayi ağı, güçlü yazılım, kaliteli ürün ve hızlı teknik destek

Tüm arka ofis programlarıyla yüksek uyum

Kurulumu, yedeklemesi ve kullanması kolay

Tüm dokunmatik ekran ve termal-barkod yazıcılarla uyumlu

Modüler yapısı ile ihtiyaç olan modüllere alınır ve kullanılır

Gerektiğinde modüller ve kullanıcı sayısı eklenebilir

Eğitimli geniş kadro ile danışmanlık, kurulum ve destek hizmeti

Türkiye çapında bayi ağı ile yerinde ve %100 müşteri memnuniyeti

Boylam Hızlı Satış Market Otomasyonu?

Boylam Market Otomasyonu müşterilerin satış ve ödemelerini takip etmek, müşteri, satış ve ödeme süreçlerini yönetmek ve bunları raporlamak üzere mağaza işletmelerine özel geliştirilmiş bir yazılımdır. Boylam Market Otomasyonu bazen aşağıdaki adlarla da adlandırılmaktadır.
  • Boylam Market Yazılımı
  • Boylam Market Programı
  • Boylam Barkodlu Hızlı Satış Sistemi
  • Boylam Market Yönetim Yazılımı
  • Boylam Market Satış Programı
  • Boylam Hızlı Satış Yönetim Yazılımı

Neden Boylam?

Kolay, Hızlı, Sorunsuz Market Otomasyonu & Market Yazılımı & Hızlı Satış Programı
İşletmeye uygun modüler yapı ile yeni özellikle ve fonksiyonlar ile ihtiyaca göre gelişmeye açık Market Otomasyonu. İş akışına ve işletme yoğunluğuna göre arttırılabilir fonksiyonellik. Her seviyede kullanıcının kolayca öğrenip kullanabileceği kadar basitleştirilmiş arayüz yapısı. Yıllarca kullanılabilecek şekilde güncelleştirilen gelişime uygun altyapı. Yüzlerce noktada kullanılarak oluşturulan müşteri bazlı taleplerle güncel ve genel kullanım ile uyumlu.

Kolay Kullanım

Boylam Market Hızlı Satış Otomasyonu'nun sade ve kullanıcı dostu arayüzü sayesinde programı teknik beceriye sahip olmayan her hangi bir kullanıcı dahi kolayca öğrenebilir. İhtiyaca göre yerleştirilmiş ayrıntılar sayesinde en fazla kullanılan özellikler her zaman en ulaşılabilir şekilde en önde. Kullanım kolaylığına uygun olarak dilediğiniz gibi kişiselleştirebilirsiniz.

Detaylı Raporlama

Boylam Market Hızlı Satış Otomasyonunu ile satış ve sipariş istatistiklerinizi tablo ve grafik olarak saat, gün yada ay bazında görüntüleyebilirsiniz. Boylam Market Programı ile seçtiğiniz özel tarihler arasında da benzer şekilde tablo ve grafik raporlaması alabilirsiniz. Boylam Barkodlu Market Satış Programı ile dilerseniz aldığınız raporları indirerek kaydedebilir ve arşivleyebilirsiniz. Boylam Hızlı Satış Yazılımı ile istatistikler sayesinde öne çıkan yüksek ve düşük rakamları görebilir ve bu dönemleri özel olarak detaylı inceleyebilirsiniz.

Entegrasyon uyumu

Boylam Market Otomasyonu ülke çapında yaygın olarak kullanılan bir çok donanım ve yazılım ürünü ile entegre ve uyumlu çalışır. Toshiba, İngenico ve Pidion yazar kasalarla Mettler Toledo Brite, TEM ve Digi elektronik terazileriyle, Mikro, Likom, Presto ticari yazılımlarıyla uyumlu çalışır. Genius dosya aktarımı ile stok ve cari aktarımı yapılabilir. 

Bayi & Zincir & Franchise Yönetimi

Boylam Market Otomasyon yazılım sistemleri ile her ölçekte mağaza zinciri, bayi altyapısı ve franchise işletme ağını yönetilebilir. Merkez-şube entegrasyonu yapabilir merkezden tek tıkla tüm tanımlamaları şubelerin tümüne atanabilir, şubelerdeki satışların tümü tek ekrandan detaylı olarak izlenebilir.

Eray Altyapısı

İstanbul Genel Merkez olmak üzere Ankara ve İzmir Bölge Müdürlüklerinde hizmete hazır 50'den fazla personeli ile 32 yıllık Eray Teknoloji altyapısı tam ihtiyacınız olan anda her an desteğe hazır. Bir perakende işletme altyapısı için gerekli olan hemen tüm donanım ve yazılım altyapısı tek elden doğrudan Eray Teknoloji'den hizmetinizde.

Danışma & Kurulum & Destek

Boylam Market Barkodlu Satış Programı bir yazılımdan öte, satış ve yönetim ihtiyacını hissettiğiniz ilk andan itibaren uçtan uca sunulan 360 derece komple bir hizmeti kapsar. İhtiyacınız olan yazılım ve donanım altyapısının tespitinde danışmanlık olarak başlayan hizmetimiz gerekli altyapının kurulması ile devam eder. Her işletmenin devamlılığı açısından hayati önemde olan kesintisiz ve hızlı destek sayesinde sipariş yönetim ve takip süreçlerinizin aksamadan sürmesini sağlayan destek hizmetleri ile devam eder.

Uzman Kadro

Eray Teknoloji kadro sürekliliğini prensip edinmiş bir kurum olarak yüksek hizmet süresi ortalaması sayesinde üst düzey bir ekibe sahiptir. Yılların getirdiği kurumsal ve bireysel bilgi, deneyim birikimi ile sektörün en kaliteli destek hizmetini sunar.

Seçkin Referanslar

Boylam Market Barkodlu Hızlı Satış Programı ülkenin en seçkin kurumları tarafından kullanılan her an her operasyon ölçeğinde test edilen üst düzey bir yazılımdır. Seçkin kurumlar tarafından tercih edilen Boylam Barkodlu Hızlı Satış Programı bu kurumların operasyonel talepleri ile gelişmiş ve geliştirilmekte ve her seviyede kullanıma uygun olarak güncellenmektedir.

Yaygın Bayi Ağı

Eray Teknoloji güçlü altyapısı ile tüm Türkiye'de hizmete hazır olarak yaygın bayi ağı ile lokal olarak yerinde hizmet sunar. Boylam Market Yazılımı ürünü konusunda gerekli eğitim, bilgi ve tecrübeye sahip seçkin yerel bayilerle her an yanınızda. 

Boylam Market Otomasyonu & Barkodlu Hızlı Satış Yazılımı / Özellikler
  • Anlık, günlük satış analiAnlık, günlük satış analizizi
    Var
  • Depo transfer ve depo kabul işlemleri
    Var
  • El terminali aracılığıyla hızlı depo sayımı
    Var
  • El terminali ile stok takibi ve satışa kapatma
    Var
  • En çok ve en az satan ürün raporlaması
    Var
  • Etiketleme ve barkod satış
    Var
  • Farklı mağazalarda aynı ürünü farklı fiyatlama özelliği
    Var
  • Gelir, gider ve kâr takibi
    Var
  • Hızlı satış
    Var
  • İrsaliye düzenleme
    Var
  • İstenilen ürünlere resim ekleme
    Var
  • Kayıp, kaçak önleme ve iptal işlemi
    Var
  • Kasiyer yetki sınırlaması
    Var
  • Kolay fatura fiş basımı
    Var
  • Kredi kartı taksit işlemlerinin banka programı ile entegrasyonu
    Var
  • Kullanıcıya özel ekran tasarımı
    Var
  • Mağaza günlük kasa ve ciro işlemleri
    Var
  • Manyetik kartlarla puan biriktirme, puan harcama
    Var
  • Müşteriye sınırsız adres, telefon, yetkili tanımlama
    Var
  • İstenilen ürünlerde marka fişi basabilme
    Var
  • Müşteri, satıcı borç alacak takibi
    Var
  • Müşteri üyeliğine göre aynı ürünü otomatik olarak farklı fiyatlama
    Var
  • Müşteriyi askıya alma, birden fazla müşteriye işlem imkânı
    Var
  • Nakit, kredi kartı ve alışveriş, hediye çekleri ile ödeme imkânı
    Var
  • Online ve offline çalışma özelliği
    Var
  • Otomatik iade
    Var
  • Otomatik yedekleme
    Var
  • Patron Mobil ekranı ile uzaktan izleme (cep telefonundan izleme)
    Var
  • Patron ekranında kasa ve mağaza cirolarını anlık ayrı ayrı takip etme
    Var
  • Plasiyer ve kasiyer takibi
    Var
  • Raporlama
    Var
  • Sınırsız kullanıcı tanımlama
    Var
  • Sınırsız ürün takibi
    Var
  • SMS, müşteri bilgilendirme
    Var
  • Stok takibi
    Var
  • Tek merkezden şubelere erişim ve yönetim
    Var
  • Toptan ve perakende belge düzenleme
    Var
  • Üretim hammadde planlama, maliyet hesaplama
    Var
  • Ürün fiyatlarını günlük kura göre yeniden değerleme
    Var
  • Yazar kasa/pos kullanımı
    Var
  • Yazar kasalara entegre hızlı fiyat değişikliği
    Var
  • Yemek çeki-kartı ile ödeme
    Var
  • Terazi ile online çalışma
    Var
  • Terazi ve yazar kasalara entegre hızlı fiyat değişikliği
    Var
  • Tartılı ürünler
    Var

Her çeşit ve ölçekte markete uygun

Her çeşit ve ölçekte markete uygun

Her boyut ve ölçeğe uygun

Farklı market yapıları ile uyumlu

Kuruma özelleşebilen esneklik

Geliştirilebilir modüler yapı

Zincir market yönetimine uygun

Zincir market yönetimine uygun

Merkez şube üzerinden yönetim

Stok takibi

Detaylı raporlama

Mobil takip imkanı

Tüm satış tipleriyle uyumlu

Tüm satış tipleriyle uyumlu

 Kolay satış

Hızlı İşlem

Zincir Yönetimi

Esnek Arayüz

     32 YILLIK TECRÜBE & GÜÇLÜ ALTYAPI & UZMAN KADRO & 7/24 TEKNİK DESTEK

Sık Sorulan Sorular

Boylam Hızlı Satış Market Otomasyonu (Market Yazılımı) MS SQL veri tabanı ile çalışır.

Boylam Hızlı Satış Market Yazılımı Mikro ve Likom yazılımlarla uyumludur.

Boylam Hızlı Satış Market Programı Toshiba(IBM), Ingenico ve Pidion yazar kasalar ile entegre çalışır.

Boylam Hızlı Satış Market Yazılımı piyasadaki tüm dokunmatikler, termal-barkod yazıcılar ve teraziler ile sorunsuz çalışmaktadır.  Boylam Hızlı Satış Market Yazılımı yeni çıkan donanımlarla da sürekli olarak güncellenmektedir.

Boylam Hızlı Satış Market Programı ile tüm raporlar Word, Excel, HTML ve PDF formatlarına aktarılabilir. Boylam Hızlı Satış Market Programı ile ihtiyaca göre farklı kriterlerde filtreleme yaparak raporlar alınabilir.

Boylam Market Yönetim Sistemi kullanıcıların yapmış olduğu işlemler log olarak kaydedilir. Boylam Market Yönetim Sistemi ile işlem silme, iptal, iade, indirim ve ikramların hangi kullanıcı, hangi tarih ve saatte yaptığı görülebilir.

Boylam Market Hızlı Satış Yazılımı satış esnasında müşteri tipine göre aynı ürünü otomatik olarak farklı fiyatlardan satabilme özelliği vardır. (Örn: derneklerde üye fiyatı, personel fiyatı, misafir fiyatı vb.)

Boylam Market Otomasyon Sistemi ( Perakende Barkod Programı ) sürekli güncel, yeniliklere ve müşteri isteklerine açıktır. Müşterilerimizin isteklerine göre şekillendirilebilir.  Programın kullanıldığı ortamın dışında olunsa bile veriler izlenebilir mi? Windows, Android ve IOS cihazlardan anlık veri takibi yapılabilir.

Boylam Market Otomasyon Sisteminde masa satış, self-satış ve paket servis olmak üzere 3 modül bulunmaktadır.

Boylam Market Satış Sisteminde satış birleştirme işlemi yapılabilir. Sipariş birleştirme işlemi yapılabilir. Açık satışların durumu izlenebilir.

Boylam Hızlı Satış Market Otomasyonu işletmenizin şubelerini ayrı ayrı takip edebilir, stok transferi yapabilir ve fiyatları değiştirebilirsiniz.

Boylam Hızlı Satış Market Otomasyonu fiyatları işletmenin ihtiyacına göre değişmektedir. Boylam Hızlı Satış Market Otomasyonu fiyatı esnek bir şekilde işletmenin ihtiyacı olan modüller dahil edilerek belirlenir ve teklif olarak sunulur. İşletmecinin onayı sonrası Boylam Hızlı Satış Market Otomasyon Programı fiyatı nihai olarak belirlenerek ihtiyaç duyulan modüllerle birlikte Eray Teknoloji’nin uzman ekibi tarafından montaj ve kurulum işlemleri tamamlanır.

Hızlı Satış Market otomasyonu bir marketin işletmesinde kullanılan yazılımların tümüne verilen genel bir addır. Yazılıma göre fonksiyonları değişen bu yazılımlar bazen aşağıdaki adlarla da adlandırılmaktadır. Adlandırma yoğunluğuna göre sıralama aşağıdaki şekildedir.

  • Market otomasyonu

  • Market yazılımı

  • Market programı

  • Market barkod sistemi

  • Mağaza yönetim programı
  • Mağaza yönetim sistemi

Buna göre en fazla Hızlı Satış Market Otomasyonu olarak adlandırılırken nadiren Market Satış Sistemi olarak da adlandırıldığı görülmektedir. Boylam Hızlı Satış Market Otomasyonu bunların tümünü kapsadığında burada farklı şekilde adlandırılarak da kullanılabilir.

Ücretsiz Market Otomasyonu, ücretsiz Market Programı  yada ücretsiz Market yazılımı adı altında sunulan ürünlerin bir çok dezavantajı bulunmaktadır. Bunların başında bu programların virus olma ihtimalinin yüksek olması gelir. Eğer belirli bir kurumun ücretsiz Market otomasyonunu alırsanız bu durumda kısıtlı süreyle yada fonksiyonla sunulacaktır. Ürünü kullanmaya başlayıp alıştığınızdan ve tüm verileriniz bu programda bulunduğunda dolayı bunu bilen kurum ilk maliyete göre daha yüksek bir maliyet talep edecektir. Ücretsiz Market Otomasyonu, ücretsiz Market programı yada ücretsiz Market yazılımı adı altında sunulan ürünlerin çoğunlukla arkasında duracak bir firma olmadığından ihtiyaç durumunda işletmenizde kilitlenmelere neden olacaktır. Bu tip ücretsiz Market Otomasyonu, ücretsiz Market Yazılımı yada ücretsiz Market Programı eğer bir kurum tarafından ücretsiz sunuluyorsa daha sonra alınan ek fonksiyon modülleri, bakım yada güncellemelerle başta yapılacak doğru kurumsal yazılım tercihlerine göre daha büyük maliyetler çıkacaktır. Ve bu tip başlangıçlar nihayetinde çok daha büyük maliyetler olarak geri dönecektir.

Her türlü mağaza, market, restoran, cafe türü işletmelerde kullanılan sipariş, satış ve hizmet süreçlerinin yönetildiği yazılım, program ve sistemlerin bütününe otomasyon sistemleri denir.

Market, mağaza, restoran ve cafe otomasyon sistemleri olarak adlandırılan yazılım ve programlar küçük yada büyük her tür ve ebatta işletmelerin adisyon, sipariş, satış ve hizmet süreçlerinin yönetimlerinin etkin, verimli ve hızlı bir şekilde yönetilmesi için geliştirilmiş son derece etkili bir çok programı içinde barındıran programlardır. Bir işletmenin müşteriler tarafından tercih edilmesini doğrudan etkileyen faktör olan müşteri memnuniyeti hızlı, etkili ve çok yönlü otomasyon yazılım ve yönetim sistemi ile doğrudan ilişkilidir. Satış ve sipariş otomasyon yazılımı ve yönetim sisteminin hızı verimi ve kapasitesi hem işletme sahibinin, hem işletme çalışanlarının hem de müşterinin memnuniyetini doğrudan etkiler.

Gastronomi sektöründe olan işletmeler için sipariş, adisyon, hesap yönetim yazılımı kullanmak bir lüks değil temel ihtiyaçtır. Bu konuda özellikle en başta yatırımdan kaçınmak uzun vadede sıkıntılara neden olacaktır. Bununla birlikte Restoran ve Cafe adisyon programı seçerken dikkat edilmesi gereken hususlar vardır. Bu amaca yönelik POS sistemi, adisyon yazılımı, sipariş yönetim programı yada benzeri isimle adlandırılan farklı firmalara ait bir çok program vardır. Bu nedenle seçim yapmak zor gibi görünebilir. Aslında bu konuda seçim yapmak doğru bilgi ile doğru sorular sorulduğunda ve doğru özellikler dikkate alındığında düşünüldüğü kadar zor değildir.

Yazılım çevrimiçi mi, çevrimdışı mı olmalı?

Satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim sistemi internet bağlantısına bağımlı bulut tabanlı çevrimiçi yani online mı olmalı yoksa internet ihtiyacı olmayan masa üstü tabanlı offline bir sistem mi olmalı? Sanırım daha sorudan akla gelen ihtimaller doğru cevabı bize veriyor.

Bugün bir çok işletme geleneksel masaüstü yazılımlara karşın özellikle daha ucuz olmasına aldanarak bulut tabanlı yazılımları tercih ediyor. Eğer işiniz kesintisiz hizmet, hız ve sorunsuz bir süreç yönetimi gerektiriyorsa bu durumda internet bağlantısının kesintisizliğine güvenemezsiniz.

Bulut tabanlı programlarda veri güvenliği sorunu

Bulut tabanlı programlar internet bağlantısının risklerine ek olarak internetten kaynaklanan veri güvenliği risklerini de beraberinde getirir. Bugün neredeyse tüm internet her gün bir yenisi çıkan milyonlarca virüs ile doludur. Bu konuda internette tam güvenlik sağlamak neredeyse imkansızdır. Güçlü koruma mekanizmaları kurmayan bilgisayarların virüs ve zararlı yazılımlardan dolayı emniyette olması mümkün değildir. Bu nedenle bir işletmenin tüm işini inşa etmesi için internet bağlantısı istemeyen işletmedeki cihaza kurulmuş olan masaüstü bir yazılıma sahip olması tavsiye edilir.

Kontrol edilmesi gereken noktalar

Özellikle bulut tabanlı sipariş, satış, adisyon ve hesap yönetim yazılım ve programlarının sahibi olan firmaların verileri nasıl depoladıkları, bu verileri kullanıp kullanmadıkları konusunda ciddi sorgulama yapılmalı. En değerli madenin veri olduğu bugünün dünyasında bir çok firma bu tip değerli verileri paylaşarak çok ciddi gelirler elde edebiliyorlar. Eğer firma verileri kendi sunucularında depoluyorlarsa bu durumda güvenlik ön plana çıkmaktadır. Bir çok firmaya hizmet sunan bu tip sunucular çok değerli olduğundan özellikle hackerların saldırısına açık olabiliyor. Bu nedenle veri güvenliği konusunda hangi önlemleri aldıklarını sormak ve yeterince güvenli olduğundan emin olmak gerek. Yazılımın https bağlantısı kullandığından ve verilerin şifrelenerek sunucuya gidip geldiğinden emin olunmalı.

Özelliklerine dikkat edin

Bir satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim programında mutlaka ihtiyaç duyduğunuz özelliklerin bir listesini yapın. Fakat ne kadar liste yaparsanız yapın daha sonraki çalışma süreçlerinde mutlaka listenizde olmayan özelliklere ihtiyacınız olduğunu göreceksiniz. Bu nedenle bu konuda özelleşmiş, geliştirilmiş ve sürekli geliştirilen sahada yoğun kullanıldığından dolayı her türlü işletme ve şartların getirdiği taleplere adapte olmuş bir sistem ve yazılımı tercih etmenizi tavsiye ederiz.

İyi bir otomasyon yazılım ve programında olması gereken bazı fark yaratan özellikler

  • Müşteri adına göre adisyon açma
  • Adisyon için garson değiştirme
  • Adisyon transfer edebilme
  • Ödemeli olarak adisyon bölme
  • Cari hesap takibi

Özelleştirilebilir arayüz ve kullanım kolaylığı

Bir satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim yazılımında uygulamayı kullanacak olanların her düzeyde farklı yetkilendirme ile sistem giriş yaparak yetkilerine göre işlem yapabiliyor olması gerek. Personel değişimi ve ekip büyümesi göz önüne alınarak programın kolay öğrenilen bir yapıda olması gerek. Sistemin iyi bir eğitimi olması gerektiği gibi gerektiğinde aranılan bilgiye kolayca ulaşılabilecek görsel ögelere sahip iyi bir kullanım dökümantasyonu bulunmalı. Gastronomi sektöründeki yüksek çalışan döngüsü dikkate alındığında tercih edilen programın her seviyede çalışanın kolayca öğrenebileceği ve gerektiğinde istediği bilgiye ulaşabileceği hazır eğitim altyapısına sahip olması gerekir. Bu nedenle en başta yapılan tercih oldukça önemli ve kritiktir.

Değişen ve gelişen ihtiyaçlara adaptasyon

Pek çok durumda işletme sahipleri o anki yada yakın vadedeki ihtiyaçlarını dikkate alarak faydaya göre küçük maddi kazançları gözetip program satın alır. Bu en sık yapılan ve sonradan çok yüksek oranda pişman olunan genel bir meyildir. Çünkü gelişen değişen ihtiyaçlara cevap veremeyen bir satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim sistemi değiştirilmek istendiğinde alışkanlığı değiştirme, veri aktarmak ve oturmuş bir altyapıyı değiştirmek gibi bir durumla karşı karşıya bırakır. Bu da genelde mecburen memnun olunmayan bir programın kullanımına devam edilmesi gibi kalıcı bir sorunla bir işletme yürütme durumu işe karşı karşıya bırakır. Bu durumla karşılaşmamak için en başta fiyat odaklı olmaktan ziyade optimum şekilde ihtiyaca karşılık verecek ölçeklenebilir bir sistem tercih edilmelidir.

Bununla birlikte bazı sistemler sadece bir sürümlük ucuz bir ürün sunarak işletme sahibini yanıltır. Sonrasında satış stratejisi olarak daha yüksek sürüm ve özellikler için çok daha maliyetli alımlara mecbur bırakır.

Veri çıkışı seçeneklerine dikkat!

Bir POS sistemi alınmadan önce verilerin yedeklenme opsiyonları dikkate alınmalı. Çünkü programda çıkabilecek bir sıkıntı durumunda verilerin kaybolmaması için mutlaka veriler düzenli olarak yedeklenmeli. Bu gibi durumlara karşı çıktıların excel de dahil farklı varyasyonlarla alınabilmesi gerek.

Gizli ve yüksek maliyetlere dikkat!

Bazı satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim programları için geliştirici firma destek ve geliştirme ücreti talep edebilir. Bazı durumlarda temel yazılım uygun bir fiyata sağlanırken çeşitli eklenti, modül ücretleri yada geliştirme, destek ücretleri veya düzenli bakım ücreti adı altında çok daha maliyetli bir ürün sağlayabilir. Bunlar dikkate alınarak sadece güncel değil gelecek maliyetlerde dikkate alınarak hesap yapılmalıdır.

Satış sonrası destek önemli

İşletmelerin sinir sistemi diyebileceğimiz sipariş, satış, adisyon ve hesap yönetim programı satın alırken en çok dikkat edilen konu fiyat olurken en az dikkat edilen konu satış sonrası hizmet hızı ve kalitesidir. Sistem ne kadar iyi ve kolay olursa olsun işletme sahibine güven veren bir  destek her zaman hazır olmalı. İhtiyaç olan anda bir SLA (Hizmet seviye anlaşması) ile bu konuda bağlayıcı bir taahhütte bulunmalıdır. Eğer ücretsiz ve ucuz bir sistem alınırsa ciddi krizler yaşanma ihtimali çok yüksektir. Bir sorun durumunda muhatap bulunamıyorsa tüm yatırım boşa gidecektir. Bazı durumlarda alım fiyatını uygun göstermek için ürün fiyatı ile kurulum, hizmet ve destek fiyatları birbirinden ayrılarak işletme sahipleri yanıltılır. Destek konusunda en doğru yol programların kullanan işletme sahiplerine ulaşarak tecrübelerini öğrenmek yada doğrudan destek hizmetini arayarak cevap süre ve kalitesini kontrol etmektir. Firmaların internet sitesinde destek hattı bulunmasından daha önemlisi bu hattın ne kadar hızlı ve verimli çalıştığı konusudur.

Deneme yapılabilmeli

Yapılan araştırma sonucunda tercih edilen bir yazılımı ve hizmeti test etmek için bir deneme yapabiliyor olmak firmanın ürününe ve hizmetine güvendiğini gösterir. Bu şekilde bir deneme talep ederek ürünü belirli bir süre için test etmek gelecekte sıkıntılara yol açacak durumlara karşı emin olunmasını sağlar.

Bu tavsiyelere göre alınan bir sipariş, satış, adisyon ve hesap yönetim sistemi ile her hangi bir sıkıntı yaşanmadan verimli bir işletme yönetimi gerçekleştirilebilir. Bu nedenle maliyeti ödenerek alınan bir sistem nedeniyle zaman, para ve emek kaybı yaşamamak için doğru bir otomasyon yazılımı tercih edilmelidir.

İngilizce “Point of sale” yani satış noktası ifadesinin kısaltması olan POS genel olarak sipariş, adisyon, satış, hesap ve ödeme aşamalarını kapsayan işletme süreçlerinin yönetimini sağlayan sistemlere verilen genel bir addır. Günümüzde sistemlerin çeşitlenmesi ile POS kavramı üzerinde kafa karışıklığı vardır.

POS sistemi yani Satış Noktası Sistemi sipariş işleminin yapılmasından ödeme almaya kadarki tüm süreçleri içeren sistemdir.Bu sürecin ödeme anı kasa işlemi olarak tabir edilen yerdir. POS çözümü, POS yazılımı, POS cihazı, POS programı yada halk arasında yazar kasa otomasyon sistemi, restoran yönetim yazılımı, cafe adisyon sistemi, mağaza barkodlu satış sistemi, market hızlı satış yazılımı gibi adlarla anılan POS sistemleri sipariş alınması ile ödeme yapılmasına kadar olarak süreçlerin hızlı, eksiksiz ve verimli olarak yönetilmesini sağlar.

POS sistemi ile ilgili kavram karmaşası

POS sistemlerinin iki boyutu vardır. POS yazılım ve programları ile POS cihazları. POS yazılımları ise bir çok adla adlandırılan çok geniş bir özellik spektrumunda çalışan programlardır. Günümüzde POS yazılımlarından bahsedildiğinde restoran otomasyon yazılımı, restoran yönetim programı, cafe sipariş sistemi, cafe adisyon programı, mağaza barkodlu satış sistemi, market yazılımı yada market yönetim programı gibi adlar kullanılabilmektedir.

POS Yazılımları

Yıllar içinde gelişen teknoloji ve ihtiyaca karşılık olarak geliştirilen yeni özellik ve modüllerle POS yazılımları bir işletmenin sipariş, adisyon, satış, hesap ve ödeme gibi tüm süreçlerinin tümüne cevap verecek hale gelmiştir. Vardiya düzenlemesinden, personel performans takibine, sipariş ve paket takibinden servis hizmetlerini yönetmeye kadar bir çok ihtiyaç gelişmiş POS sistemlerinde mevcuttur. Günümüze POS sistemleri iki ana başlık altında toplanabilir. Bunlardan biri On-Premises yani işletmede yer alan cihazlara kurulan internet bağlantısı istemeyen sistemler diğeri ise internete bağımlı bulut tabanlı sistemler. Her iki sisteminde kendine göre avantajları ve dezavantajları bulunmaktadır.

POS yazılımı ve POS makinesi arasındaki fark

POS veya POS  sistemi bazı durumlarda POS cihazını bazı durumlarda POS yazılımını bazı durumlarda ise ikisini birlikte kapsayan bir sistemi ifade etmek için kullanılabilmektedir. Bu durum özellikle sektöre yeni girenlerde kafa karıştırabilir. POS cihazı POS yazılımını çalıştırmak için bu amaca özel üretilmiş bir bilgisayar olarak düşünülebilir. POS yazılımı ise POS işlevlerini yerine getiren programdır. Bazı sistemler birbiri ile çalışmak üzere entegre olarak üretilir ve başka cihazlarla çalışmayabilir. Bazı POS cihazlarında ve yazılımlarında ise bir kısıtlama olmaksızın yeterli özelliklere sahip her cihaz ve yazılımla çalışabilir.

POS ve EFT POS

Yazar kasa POS cihazları yada yeni nesil yazar kasa POS cihazları özel olarak kredi kartlarıyla ödeme almak üzere tasarlanmış cihazlardır. Bu cihazlar T.C. Maliye Bakanlığı’nın yönetmeliklerine göre tasarlanmış ”Ödeme Kaydedici Cihaz” kapsamında lisanslı ÖKC POS sistemleridir. Bunlar sektörde EFT POS olarak adlandırılır. Bu cihazlar da yeni nesil ve eski nesil ÖKC olarak ikiye ayrılırlar.

Masaya Servis yapan cafe ve restoranlar için

  • Masa yönetimi (alakart servis)
  • Görsel masa planlama
  • Masa değiştirme ve masa birleştirme işlevi
  • El Terminali ile masada sipariş alabilme
  • Bir garsonun açtığı masaya başka bir garsonun erişebilmesi yada kısıtlanabilmesi
  • Gün içerisinde açılan adisyonların sistemden takip edilebilmesi
  • Açık ve kapalı adisyonların ayrı olarak raporlanabilmesi ve takip edilebilmesi
  • Mutfak ve üretim noktalarıdaki birden fazla yazıcıya ürünlerin dağıtılabilmesi
  • Alternatif şekilde mutfak ekran yönetimi sayesinde siparişlerin mutfakta bulunan ekranlara yönlendirilebilmesi

Al Götür Servis yapan cafe ve restoranlar için

  • Barkod okuyucu ile satış yapılabilmesi
  • Bir işlem devam ederken sonraki işleme geçilebilmesi
  • İşlem sonrasında bir önceki siparişe hızlı dönüş özelliği
  • Yeni nesil yazar kasa pos cihazları ile tam entegrasyon
  • Sipariş sırasında müşterilere sipariş takip numarası verilebilmesi
  • Hızlı sipariş ekranları ile siparişlerin minimum dokunma ile tamamlanabilmesi
  • Terazi entegrasyonu ile tatrım bilgilerinin canlı bir şekilde programa aktarılabilmesi

Paket Servis yapan cafe ve restoranlar için

  • Caller-ID entegrasyonu ile arayan kişinin telefon numarasının otomatik olarak kaydedilmesi
  • Bir müşteriye birden çok telefon numarası atanabilmesi
  • Bir numaraya birden fazla müşteri atanabilmesi
  • Müşterinin alışveriş geçmişine hızlı ve kolay bir şekilde ulaşılabilmesi
  • Müşterinin herhangi bir geçmiş siparişinin, kopyalanarak yeni bir sipariş olarak girilebilmesi
  • Kurye takibi ile siparişlerin kuryelere hızlı bir şekilde atanabilmesi
  • Kuryelerde biriken tahsilatların gün içerisinde ve gün sonunda toplu olarak alınabilmesi
  • Google-Maps entegrasyonu ile kurye gidecek adreslerin ekranda konumlandırılabilmesi
  • Kurye sıra takibi ile her bir kuryenin sırası geldiğinde bir sonraki paket siparişe atanabilmesi
  • Paket analiz akranı sayesinde günlük ve anlık olarak paket servis ortalama sürelerinin analiz edilebilmesi

2.990 ₺ + KDV

Daha fazla bilgi için

RAKİPSİZ E-FATURA KONTÖR FİYATLARI İÇİN

Sizi Arayalım

Uzmanlarımıza Danışın