444 85 85
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM

Boylam KEP

Boylam E-Dönüşüm

KEP

BOYLAM KEP

MEB DYS-EYP SİSTEMİ UYUM
MEB DYS sisteminin EYP yazışma protokolü ile uyumlu ilave program gerekmeyen KEP sistemi.

DEVREDEN KONTÖR
Alınan kontörler süresiz devreder. Her gönderi işleminde tek kontör harcanır.

YEDEKLİ GÜVENLİ SAKLAMA
Türkiye lokasyonlu farklı noktalarda farklı sunucularda güvenli saklama.

YASAL ARŞİVLEME
TS 13298 T1 BELGESİ ile uyumlu yasal olarak geçerli arşivleme.

HIZLI KURULUM
Yerinde kayıt ve imza doğrulama yetkisi ile hızlı KEP adresi temini

TAM ENTEGRE
ERP, EBYS, ticari program yada diğer tüm programlarla entegre çalışma

GÜVENLİ ŞİFRELEME
3DS ŞİFRELEME SİSTEMİ ile güvenli şifreleme ve yüksek oranda sıkıştırma ile daha küçük dosyalama

KEP İLE İLGİLİ TEMEL BİLGİLER

KEP ile Elektonik İletişimlerinizi Resmileştirin
KEP Kayıtlı E-posta eray.com.tr
KEP Kayıtlı E-posta eray.com.tr

KEP Nedir?

Kayıtlı elektronik posta (KEP); gönderici ve alıcı kimliklerinin belli olduğu, e-posta gönderilme zamanının ve içeriğin değiştirilemediği, her hangi bir uyuşmazlık durumunda hukuken geçerliliği olan güvenli elektronik posta (e-posta) uygulamasıdır.

KEP sisteminde gönderi sırasında aşağıdaki kayıtlar oluşturulur ve delil olarak 20 yıl süreyle saklanır:

  • E-Posta gönderi zamanı
  • E-Posta gönderici ve alıcı kimlikleri
  • E-Posta teslim edilme zamanı
  • E-Posta okunma zamanı
  • E-Posta içeriğin bütünlüğü

KEP Nasıl ve Nereden Alınır?

KEP Nereden Alınır?

KEP sistemine dahil olmak çok kolaydır. Kep adresi nereden alınır, sorusunun cevabı ise sağlayıcılar aracılığı alınması gerektiğidir. Başvuru genel olarak tüm sağlayıcılarda aynı şekilde devam etmektedir. Kep için gerekli olan belgeler vardır. Bu belgeler temin edildikten sonra sağlayıcıya başvurarak bir kayıtlı elektronik posta hesabı alınabilir.

KEP Nasıl Alınır?

KEP bireysel ve kurumsal olarak gerekli evrakların teslim edilmesi sonrasında temin edilmektedir.

Bireysel KEP Başvurusu için gereken Evraklar

  • Üzerinde T.C. kimlik numarası açıkça yazılı nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve geçerli resmi kimlik belgesinin aslı,
  • Bireysel KEP Hesap Sahibi Taahhütnamesi ve Başvuru Formu

Kurumsal KEP Başvurusu için gereken Evraklar

  • Ticaret Sicil Memurlukları’ndan alınacak son 6 aya ait ticaret sicil tasdiknamesi veya faaliyet belgesi,
  • Tüzel kişi adına KEP hesabı başvurusunda bulunan kişilerin yetkili olduklarını gösteren belge (imza sirküleri veya vekaletname aslı veya noter tasdikli sureti),
  • Kurumsal KEP Hesap Sahibi Sözleşmesi ve Başvuru Formu.
e-devlet-ve-kayitli-elektronik-posta-eray.com.tr

KEP AVANTAJLARI

Gönderici ve Alıcı bellidir

Yeni TTK ile yürürlüğe giren Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) güvenli bir e-posta uygulamasıdır. KEP’de kullanılan E-İmza kişinin kimliğini garanti eder.

İçerik Bütünlüğü Garanti Altındadır

E-Posta içeriği sistemde saklanmaz sadece parma izi kayıt altına alınır. Bu nedenle 3. bir kişinin içeriği görmesi yada değiştirmesi mümkün değildir.

Gönderim, teslim ve okunma zamanı değişmez

KEP uygulaması ile gönderilen e-postaların gönderim, teslim ve okunma zamanı kayıt altına alınır ve değiştirilemez. Gönderi alıcı tarafından okunmasa bile 24 saat içinde alındı ve okundu olarak kabul edilir.

Zaman tasarrufu sağlar

Bilgi akışının resmi, hukuki ve güvenli olarak hızlı bir şekilde akmasını sağlar. Resmi ve ticari yazışmalar hızlanır.

Kullanım kolaylığı sağlar

Kurum yada şahıslara ait bilgilerin hızlı ve güvenli olarak bir tuşa basmak kadar kolay bir şekilde iletilmesini sağlar.

Doğayı korur

Kağıt kullanımını ortadan kaldırarak çevreye katkı sağlar.

Kişisel verilerin güvende olmasını sağlar

ETSI TS 102 640, TS ISO/ IEC 27001, BS 10012, ISO/ IEC 27031 ve ISO 9001 standartlarına uyumlu bilgi akışı, kayıt altına alma ve saklama sağlar.

KEP ile Tebligat, Ekstre, Talimat, Ödeme emri, Bildirim, İhtar, ihbar, Mutabakat, sözleşme, Poliçe Satışı, Yenileme ve İptalleri, Beyanname, Bildirge, Teklif, sipariş, sipariş onayı, başvuru, dilekçe, duyuru ve çağrıların yapılması İştirak taahhütnamesi, Resmi ve Özel Kurumlarla Noter Kuvvetinde İletişim İK süreçleri, Özgeçmiş gönderimi/alımı ve Müşteri şikayetlerinin bildirilmesi / alınması yapılabilir. Diğer kullanım KEP kullanım alanları aşağıdaki gibidir.

  • Kamudan – Kamuya
  • Kamu ile özel sektör arasında
  • Kamu ile vatandaş arasında e-yazışma
  • Şeffaf Kamu
  • Noter üzerinden yapılan
  • İadeli taahhütlü posta ile yapılan
  • Güvenlik ve gizlilik gerektiren
  • Atama, Terfi, Uyarı, İhtar
  • Sicil dosyası işlemleri
  • Denetim ve teftiş gibi tüm yazışmalar
  • Faaliyet Belgesi
  • Ruhsatlar ve İzinler
  • Vergi Levhası
  • Genel kurul toplantı davet ve kayıtları
  • Önemli toplantı çağrıları
  • Her türlü etkinlik daveti
  • Rezervasyon teyitleri
  • Tahsilat makbuzu
  • Damga vergisi makbuzu
  • Aidat makbuzları, vb.
  • Muvafakatname, Taahhütname
  • Oda Sicil kaydı

     32 YILLIK TECRÜBE & GÜÇLÜ ALTYAPI & UZMAN KADRO & HIZLI TEKNİK DESTEK

E-İmza ile İlgili "Sık Sorulan Sorular"

Kayıtlı Elektronik Posta Nedir?

Kayıtlı elektronik posta (KEP); gönderici ve alıcı kimliklerinin belli olduğu, e-posta gönderilme zamanının ve içeriğin değiştirilemediği, her hangi bir uyuşmazlık durumunda hukuken geçerliliği olan güvenli elektronik posta (e-posta) uygulamasıdır.

KEP sisteminde gönderi sırasında aşağıdaki kayıtlar oluşturulur ve delil olarak 20 yıl süreyle saklanır:

  • E-Posta gönderi zamanı
  • E-Posta gönderici ve alıcı kimlikleri
  • E-Posta teslim edilme zamanı
  • E-Posta okunma zamanı
  • E-Posta içeriğin bütünlüğü

KEP Nasıl ve Nereden Alınır?

KEP Nereden Alınır?

KEP sistemine dahil olmak çok kolaydır. Kep adresi nereden alınır, sorusunun cevabı ise sağlayıcılar aracılığı alınması gerektiğidir. Başvuru genel olarak tüm sağlayıcılarda aynı şekilde devam etmektedir. Kep için gerekli olan belgeler vardır. Bu belgeler temin edildikten sonra sağlayıcıya başvurarak bir kayıtlı elektronik posta hesabı alınabilir.

KEP Nasıl Alınır?

KEP bireysel ve kurumsal olarak gerekli evrakların teslim edilmesi sonrasında temin edilmektedir.

Bireysel KEP Başvurusu için gereken Evraklar

  • Üzerinde T.C. kimlik numarası açıkça yazılı nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve geçerli resmi kimlik belgesinin aslı,
  • Bireysel KEP Hesap Sahibi Taahhütnamesi ve Başvuru Formu

Kurumsal KEP Başvurusu için gereken Evraklar

  • Ticaret Sicil Memurlukları’ndan alınacak son 6 aya ait ticaret sicil tasdiknamesi veya faaliyet belgesi,
  • Tüzel kişi adına KEP hesabı başvurusunda bulunan kişilerin yetkili olduklarını gösteren belge (imza sirküleri veya vekaletname aslı veya noter tasdikli sureti),
  • Kurumsal KEP Hesap Sahibi Sözleşmesi ve Başvuru Formu.

KEP AVANTAJLARI

Gönderici ve Alıcı bellidir

Yeni TTK ile yürürlüğe giren Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) güvenli bir e-posta uygulamasıdır. KEP’de kullanılan E-İmza kişinin kimliğini garanti eder.

İçerik Bütünlüğü Garanti Altındadır

E-Posta içeriği sistemde saklanmaz sadece parma izi kayıt altına alınır. Bu nedenle 3. bir kişinin içeriği görmesi yada değiştirmesi mümkün değildir.

Gönderim, teslim ve okunma zamanı değişmez

KEP uygulaması ile gönderilen e-postaların gönderim, teslim ve okunma zamanı kayıt altına alınır ve değiştirilemez. Gönderi alıcı tarafından okunmasa bile 24 saat içinde alındı ve okundu olarak kabul edilir.

Zaman tasarrufu sağlar

Bilgi akışının resmi, hukuki ve güvenli olarak hızlı bir şekilde akmasını sağlar. Resmi ve ticari yazışmalar hızlanır.

Kullanım kolaylığı sağlar

Kurum yada şahıslara ait bilgilerin hızlı ve güvenli olarak bir tuşa basmak kadar kolay bir şekilde iletilmesini sağlar.

Doğayı korur

Kağıt kullanımını ortadan kaldırarak çevreye katkı sağlar.

Kişisel verilerin güvende olmasını sağlar

ETSI TS 102 640, TS ISO/ IEC 27001, BS 10012, ISO/ IEC 27031 ve ISO 9001 standartlarına uyumlu bilgi akışı, kayıt altına alma ve saklama sağlar.

KEP nerede kullanılır?

KEP ile Tebligat, Ekstre, Talimat, Ödeme emri, Bildirim, İhtar, ihbar, Mutabakat, sözleşme, Poliçe Satışı, Yenileme ve İptalleri, Beyanname, Bildirge, Teklif, sipariş, sipariş onayı, başvuru, dilekçe, duyuru ve çağrıların yapılması İştirak taahhütnamesi, Resmi ve Özel Kurumlarla Noter Kuvvetinde İletişim İK süreçleri, Özgeçmiş gönderimi/alımı ve Müşteri şikayetlerinin bildirilmesi / alınması yapılabilir. Diğer kullanım KEP kullanım alanları aşağıdaki gibidir.

  • Kamudan – Kamuya
  • Kamu ile özel sektör arasında
  • Kamu ile vatandaş arasında e-yazışma
  • Şeffaf Kamu
  • Noter üzerinden yapılan
  • İadeli taahhütlü posta ile yapılan
  • Güvenlik ve gizlilik gerektiren
  • Atama, Terfi, Uyarı, İhtar
  • Sicil dosyası işlemleri
  • Denetim ve teftiş gibi tüm yazışmalar
  • Faaliyet Belgesi
  • Ruhsatlar ve İzinler
  • Vergi Levhası
  • Genel kurul toplantı davet ve kayıtları
  • Önemli toplantı çağrıları
  • Her türlü etkinlik daveti
  • Rezervasyon teyitleri
  • Tahsilat makbuzu
  • Damga vergisi makbuzu
  • Aidat makbuzları, vb.
  • Muvafakatname, Taahhütname
  • Oda Sicil kaydı

KEP için E-İmza Alınması Gereki mi?

KEP sisteminde gönderim yapabilmek için E-İmza alınması gerek. Ancak sadece alıcı olarak KEP hesabını kullanacak olan kullanıcıların E-İmza sahibi olması gerekmemektedir.

Birden fazla KEP hesabı açılabilir mi?

Evet. Gerçek veya tüzel kişiler aynı veya faklı KEPHS’den birden fazla hesap açabilirler.

KEP hesabı kullanmak zorunlu mu?

KEP sisteminde kullanıma ilişkin herhangi bir zorunluluk yoktur. Ancak Elektronik Tebligat Yönetmeliği’nin “Elektronik tebligat hizmetinden yararlanma“ başlıklı 7’nci maddesi uyarınca anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş olan komandit şirketlere, elektronik olarak tebligat yapılması zorunludur. Gerçek kişiler ve diğer tüzel kişiler elektronik tebligattan isteğe bağlı olarak yararlanır. Bu hüküm gereği, tebligat göndermeye yetkili mercilerin ve sermaye şirketlerinin (anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlerin) KEP hesabının olması zorunludur.

KEP hesabı devredilebilir mi?

KEP hesapları aktarılamaz veya devredilemez.

KEP hesabını başkası kullanabilir mi?

Gerçek kişiler KEP hesaplarını sadece kendileri kullanabilir. Tüzel kişiler ise KEP hesaplarını kendi nam ve hesaplarına kullanmak üzere, başvuru sırasında veya sonradan bir veya birden fazla işlem yetkilisi tanımlayabilirler.

KEP unutma yada çaldırma

KEPHS’lerin çağrı merkezleri aranmak suretiyle konu hakkında destek alınması gerekmektedir.

KEP hesap kapatma

KEPHS’ler, KEP hesaplarının kapatılmasına ilişkin talepleri yedi gün yirmi dört saat kesintisiz olarak alır. KEPHS’ler bu talepleri çağrı merkezi ve internet sayfası üzerinden gerekli kimlik doğrulamaları yaptıktan sonra gerçekleştirmektedirler. Kullanıma kapatılan KEP hesabından ileti gönderimi ve alımı yapılamamaktadır. Ancak kapatılan KEP hesabı, hesap sahibinin erişebilmesi için en az üç ay süreyle KEPHS tarafından açık tutulmak zorundadır.

Mevcut E-Posta KEP için kullanılabilir mi?

Hayır. KEP sisteminden yararlanabilmek için KEPHS’lerin herhangi birinden bir KEP hesabı alınması gerekmektedir. KEP sistemi kendi içerisinde kapalı bir sistemdir. Sadece KEP hesap kullanıcılarına ileti gönderebilirsiniz ya da bu kullanıcılardan ileti alabilirsiniz. KEP sisteminden diğer standart elektronik posta sistemlerine ileti gönderimi söz konusu olmadığı gibi diğer sistemlerden KEP sistemine de ileti gönderimi mümkün değildir.

Kapatılan KEP başkasına tahsis edilir mi?

Kapatılan bir KEP hesabı tekrar başkasına tahsis edilmez. Kullanıma kapatılan KEP hesabı, ancak hesap sahibinin yeniden talep etmesi, bunun için tekrar tahsis başvurusu yapması sonrasında kimlik tespiti için gerekli resmi kimlik belgelerini sağlaması ve hesap ücretini ödemesi şartıyla yeniden kullanıma açılabilir.

RAKİPSİZ FİYAT

e-Dönüşüm mü?

Rakipsiz Kontür Fiyatları

E-Dönüşümünüz Nereden Olursa Olsun

Kontörünüz Bizden Olsun

Sizi Arayalım

Uzmanlarımıza Danışın