Adisyon programı fiyatları araştırması yapacaksınız. Ancak ne yapacağınızı bilmiyorsunuz. İşte size bu araştırmayı yapmadan önce ışık tutacak bir yazı.
Şimdilerde bambaşka bir zaman yaşanıyor. İşlemler, ürünler, hizmet alımları otomasyon odaklı bir hale dönüşüyor. Otomasyonlar, ürün ve hizmetlerin bir araya getirildiği ve sürekli olarak ödemelerin gerçekleştiği, rekabetin sürdüğü ve müşteriye daha iyi bir fiyatla daha iyi bir seçeneğin sunulduğu müşteri odaklı ürünler aslında.
Bu yeni iş modellerinin hızlı yükselişi, abonelik yönetimi, faturalandırma ve görevlendirme çözümlerinin yükselişini de hızlandırıyor. İş modellerini bu yeni gerçeğe uyarlayan işletmeler, çeviklik, küresel erişim, “hizmet olarak”, gerçek zamanlı ve her yerde, her zaman kullanılabilirliğin bir zorunluluk olduğu otomasyonu giderek daha fazla kucaklıyor.
İşlemleri, abonelikleri ve kullanımı aynı anda faturalayan bir tekil faturalandırma yönteminden etkin bir şekilde geçmek için, bir adisyon otomasyon sistemi, faturaları oluşturan ticari işlemlerde gerçek zamanlı görünüme sahip olmalı ve doğru ve uyumlu gelir tanınmasını sağlamalı.
Adisyon sistemleri dışındaki bağımsız faturalandırma sistemleri doğal olarak bu değişikliği gerçekleştiremez – bunlar işlemden oldukça uzaktır. Müşterinin edinildiği yerden, sözleşme koşullarından, ürün ve hizmetlerin seçilip teslim edilmesinden de çok uzaktalar.
Bağımsız faturalandırma sistemleri başından itibaren faturalandırmaya sahip iş sistemlerine hızla yol açmakta. İşte nedenleri
Puanlı faturalama sistemleri faturalandırma resminin yalnızca bir kısmına odaklanır: abonelikler, proje yönetimi, bir defalık alımlar veya masraf yönetimi. Ancak günümüzde müşteriler genellikle yukarıdakilerin hepsini – aynı anda ve aynı sırada – daha fazla satıcıdan satın almaktalar. Yani artık sadece aboneliklerle ilgili değil. Abonelikler, kullanım ve işlemlerle ilgili. Aboneliklere ve abonelik yönetimine odaklanan nokta faturalandırma sistemi yazılımı, ‘her şey odalı bir ekonomide’ diğer fatura modellerini yönetirken şirketleri tamamen ortaya çıkarmakta.
Gelir tanıma ile senkronizasyondan çıkmak kötü bir fikirdir ve puan faturalandırma sistemleri, gelişen gelir tanıma standartlarına ayak uyduramamaktadır. Sipariş zamanında doğru gelir tanınmasını sağlamak ve unsurlar zaman içinde değiştikçe güncel kalmaları için gerekli verilerden yoksundurlar. Bir puanlı faturalandırma sistemi ile doğru gelir tanıma oluşturmak için müşterilerin iki seçeneği vardır:
1) Maliyetli veya başka bir puan kazanma sistemi satın alabilirler.
2) Abonelikleri ve siparişleri sürekli denetlemek ve saklamak için manuel işlemler yapabilirler.
Adisyon programı hesap verileri, abonelik / sipariş verileri veya fatura / ödeme verilerinin senkronize edilip edilmediğinin alt satırında, farklı sistemler arasında her türlü verinin taşınmasının zor ve tehlikeli olduğunu belirtmekte ve bu tehlikeyi sizin için bertaraf etmektedir.
Birden fazla sistem / platform uygulamak pahalı
Tüm ihtiyaçlar boyunca bir tedarikçiyle çalışmak, özellikle örtüşme olan alanlarda, nokta çözüm sağlayıcılarıyla yeni ilişkiler kurmaktan daha iyi bir değer sağlayacaktır.
Bu açıdan adisyon programı fiyatları araştırması yapmadan önce program için size destek sunacak çözümleri seçmenizi öneriyoruz.