444 85 85
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
eray.com.tr > AKADEMİ > Gündem > İngenico müşteri hizmetleri farklılığın 6 nedeni
  • ErayTeknolojiAS
  • Yorum yapılmamış
İngenico müşteri hizmetleri

İngenico müşteri hizmetleri farklılığın 6 nedeni

İngenico müşteri hizmetleri gerçekten çok farklı. Her büyük işletmenin temel taşı müşteri hizmetidir. Bu nedenle, iş dünyasında başarı, müşteri hizmetlerinize ve çalışanlarınızın müşteri hizmetlerine bağlıdır. İşletmenizin temel taşının harika bir ürün veya etkili bir yönetim ekibi olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak, müşterilerinizi mutlu etme yeteneği olmadan bu şeyler çok daha az değerlidir.

Elbette, harika ürününüz veya hizmetiniz onları bir süre mutlu edebilir, ancak er ya da geç, bir kişi yanlış bir şey bulacaktır ve bu durum bilinecektir. Yönetici veya çalışan olarak bu durumlarda ne yapacaksınız? Müşteriyi yok mu sayacaksınız veya yolunuza devam mı edeceksiniz? Hayır tabii değil. İngenico müşteri hizmetleri sorunu çözmek için elinizden geleni yapıyor. Böylece müşterisini her zaman memnun etmenin yollarını arıyor. Bu nedenle, kendinizde ve sizin için çalışan her çalışanda birinci sınıf müşteri hizmetleri becerilerini geliştirmek çok önemli olduğu için İngenico müşteri hizmetleri kendisini daha da geliştirme amacında.

İngenico müşteri hizmetleri farklılıkları

Peki “birinci sınıf” müşteri hizmetleri becerileri tam olarak nedir? Bu sorunun cevabını İngenico müşteri hizmetleri  özelinde 6 madde ile sizler sunmaya çalışacağız.

İngenico müşteri hizmetleri farklılığın 6 nedeni
İngenico müşteri hizmetleri

İşletmenizi başarılı kılmak için ihtiyaç duyduğunuz 6 en önemli müşteri hizmeti becerisinin bu listesini oluşturduk. Bu beceriler, müşterileriyle şikayette bulunmayan günlük ilişkiler için bile mükemmeldir. Onlara problem çözme perspektifinden bakacağız, ancak müşterilerinizi mutlu etmek için her gün bu yöntemleri zaten kullanıyoruz.  Başlayalım!

1) Saygı

Saygının ardındaki fikir, başkalarına tedavi etmek istediğiniz şekilde davranmanızdır. Eğer bir probleminiz olsaydı, reddedilmek veya göz ardı edilmek istemezdiniz, değil mi? Tabii ki değil. Aynı şey, sorunu çözmek için size gelen kişi için de geçerlidir. Tutumlarına bakılmaksızın, iyi müşteri hizmeti becerileri her zaman saygılı olmanızı gerektirir. İşte size saygı gösterebileceğiniz bazı basit yollar:

Adlarını kullanın.

Sözlerini Kesmeyin.

Konuşurken onlara bakın

Yanıt vermeden önce bitene kadar bekleyin.

2) Sabır

İyi müşteri hizmeti becerileri ve sabır ile dinleyin.

Sorunları olan müşteriler konuşmak isteyeceklerdir. Size son ayrıntıları açıklamak isteyecekler. Bazen, siz anladıktan sonra bile konuşmaya devam ederler. İyi müşteri hizmeti becerilerine sahip bir çalışan sabırla bekleyecek ve müşterinin bitene kadar konuşmasına izin verecektir. Bu, müşterinin duyuluyor gibi hissetmesine yardımcı olur ve durumu iyileştirmek için uzun bir yol kat edebilir. Sabrı geliştirmenin bir yolu, çoğu zaman müşterinin kişisel olarak sizinle üzgün olmadığını hatırlamaktır.

İngenico müşteri hizmetleri farklılığın 6 nedeni
3) Kendini Kontrol

Bazı müşteriler seslerini düşük tutacak, sakin kalacak ve rasyonel bir şekilde iletişim kuracaktır. Ancak diğerleri, duygularının onlardan daha iyi olmasına ve bağırmak ve sert sözlerle size gelmesine izin vereceklerdir. Hatta bazıları doğrudan size hakaret dahi edebilir. Güçlü öz kontrol gerektiren bu durumlada sakin kalarak, müşterinin daha da ısınabilecek antagonistik bir durum yaratmadan hayal kırıklığını gidermesine izin verirsiniz. Müşterinin sadece duyulmak isteyebileceğini ve bunun gerçekleşmesini bilmenin tek yolu olduğunu unutmayın. Söylesin ve sonra sorunu çözmek için çalışsın. Bir çatışma sırasında kendini kontrol etmenin etkili bir yolu, birkaç derin nefes almak ve cevap vermeden önce ona kadar saymaktır.

4) Endişe

İyi müşteri hizmeti becerileri, yaşadığı soruna bakılmaksızın müşterinin iyiliği konusunda endişe duymayı içerir. Müşteri için endişe, işletmenin kendisinin saygınlığı ve başarısı için endişelenmeye geri döner. Eğer bir çalışan işin başarısı ile ilgilenmiyorsa, müşterinin mutluluğu konusunda endişe duymayacaktır.

5) Dikkat

Bir müşterinin bir sorunu olduğunda, durumun çözülmesi için gerekli özeni göstermek ister. Bu, yanlış olanı düzeltmek için zaman ayırmaktan daha fazlası anlamına gelir. Dikkat, göz teması kurmak, müşterinin söylediklerini dinlemek, konuşmayı takip etmek ve uygun şekilde yanıt vermek anlamına gelir. Başka bir yere bakmak, başka bir şeye odaklanmak ve sadece müşterinin söylediklerinin bir kısmını duymak anlamına gelmez. Müşteriye odaklandığınızda (dikkatli olduğunuzda), sorunu en iyi şekilde çözmenin genellikle basit bir yolunu görürsünüz.

6) Empati

Empati, başkalarının duygularını algılama ve anlama yeteneğidir. Aslında kendinizi müşterinin duygusal kalıbına sokuyorsunuz. Birçoğu empatinin orada en önemli müşteri hizmeti becerisi olduğunu savunacak. Doğru, bulmacanın önemli bir parçası, ancak iyi müşteri hizmetini mümkün kılan birçok kişi arasında sadece bir yetenek var. Empati uygulamak için müşterinin ne hissettiğini hissetmeye çalışın, sonra bu kötü duyguları nasıl ortadan kaldırabileceğinizi düşünün. Biraz çaba gerektirir, ancak gerçekten denerse herkes empatik olabilir.

İşte İngenico müşteri hizmetleri bu 6 temelde hareket ediyor ve sorunlarınıza en etkin şekilde yanıt vermeye çalışıyor.

İNGENİCO İWE280 MOBİL YAZARKASA

 Outlet ürün

Sınırlı stok

Outlet Ürün: Test Fişi Kesilmiş, Hiç Kullanılmamış 

Hemen Ara

Daha Fazla Bilgi İçin

1.430 ₺

Sizi Arayalım

Uzmanlarımıza Danışın