TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
Beni Arayın
eray.com.tr > AKADEMİ > Otomasyon > Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı
  • ErayTeknolojiAS
  • Yorum yapılmamış
Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı

Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı

Bir restoran sipariş programı, şahsen, telefonla veya çevrimiçi olarak siparişleri kabul etmenizi sağlayan tüm özellikleri içerir. Bu nedenle, kurulumunuza bağlı olarak birçok hareketli parça ve birkaç farklı sipariş süreci olabilir.

İdeal olarak, sipariş sisteminizin mümkün olduğu kadar düzenli olması ve satış noktanızdaki sistemle bağlantılı olması gerekir. Birçok restoran POS sisteminin de dahil olduğu bu uygulamalarla kusursuz entegrasyon sunuyor.

Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı
restoran sipariş programı

Restoran sipariş programı nedir?

Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı

POS’un modern bir restoran sipariş sistemindeki en önemli özelliği tablet tabanlı olmasıdır. En azından, POS geleneksel bir terminale ek olarak tabletlerle çalışmalıdır. Neden? Tabletler mobilite anlamına geliyor ve güçlü teknolojiyi sunucularınızın ve müşterilerinizin hizmetine sunuyor.

Restoran sipariş programı nerelerde kullanılabilir?

Cafe, Market, Restoran, Otel, Pastane, Okul, Kolej, Hastahane, Kantin, Restoran, Bar gibi bir çok satış noktası bu hizmetlerden yararlanabilir.

Restoran sipariş programı neden tercih edilmeli?

Restoran Otomasyon Programı, Adisyon kaçaklarına son verir, Kolay Maliyet Hesaplamaya yardımcı olur, Kayıp ve Kaçak takibini yapar, Çok Şubeli Yönetimi Destekler, Şubeler arası Siparişe imkan tanır, Paket Servise hizmet eder. Tamamen bir işletmenin, tüm süreçlerini kusursuz yönetir, müşteri memnuniyetine olanak sağlar.
Restoran Otomasyon Sistemi kullanan bir işletme, akıllı satışa geçmiş olur, Dünyanın her yerinden sistemini görebilir ve yönetebilir, bulut sistem sayesinde mobil dünyaya geçiş sağlar. Restoran Otomasyon Sistemi ile, uçtan uca yönetilen süreçler tek bir elde toplanır bilgilenir depolanır. Yapay zeka ile işletme karlılığı artar, müşteri memnuniyeti zirve yapar. Bu sayede, daha çok kazanan ve zarar etmeyen işletmeler hızla çoğalır. 

Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı
restoran sipariş programı

restoran sipariş programında optimum konfigürasyon restoran tipine göre değişir; örneğin sıradan hızlı servis yapan bir restoran sistemi, kendi kendine sipariş veren kiosklar veya yalnızca bir kredi kartı işleme uygulamasıyla donatılmış tek bir tablet kayıt bile içerebilirken, lüks bir bar ve restoran kurulumunda, sunucular siparişleri ve ödemeleri almak için el tipi tabletleri kullanabilir.

Restoranınızın sipariş sistemini bir üst seviyeye taşıyan 5 özellik

Artık sipariş sisteminizin bir yenilemesini düşündüğünüze göre, hangi özelliklerin sizin için önemli olduğuna karar vermenin zamanı geldi.

En temel tablet POS, iPad / dokunmatik ekran kaydına yüklenen bulut tabanlı bir POS uygulamasından oluşur. Ancak, hafif ve tek bir iPad kurulumunda bile, çevrimiçi menü yönetiminden hedefli e-posta pazarlama kampanyalarına kadar bulut tabanlı bir sistemin sunabileceği tüm özelliklere şaşırabilirsiniz. Sisteminiz ayrıca aşağıda daha ayrıntılı olarak açıklanan diğer ek donanım ve beraberindeki işlevselliği de içerebilir.

Tüm bu özellikler mevcut olsa bile, yalnızca alakalı olanı kullanmanız gerektiğini unutmayın.

1.Mutfak teşhir sistemi

Bir dijital mutfak görüntüleme sistemi mutfak bilet baskısından çok daha iyidir. Bu, sunucuların siparişleri öncelik sırasına koyma, yemek pişirme sürelerini kontrol etme ve daha birçok özelliğe sahip bir tabletten mutfağa doğrudan sipariş göndermesini sağlar. Sonuç hızlı, doğru, düzenli bir sipariş verme sürecidir.

Merakınızı giderecek 5 özelliğiyle restoran sipariş programı

2. Çevrimiçi ve telefon siparişi

Telefon siparişlerinde, operatör sipariş türünü (teslim alma ve teslimat için arama) ve diğer işlem ayrıntılarını belirterek ödemeleri manuel olarak girebilir. Bir akıllı telefon siparişi sistemi, müşteriyi bir sonraki görüşmesinde kolayca sipariş vermek için bu ayrıntıları kaydedebilir.

Çevrimiçi sipariş ve teslimat sistemi ile çevrimiçi siparişler, siparişlerin geri kalanıyla birlikte kuyruğa gönderilir. Çevrimiçi sipariş ve teslimat işlevselliğinin, restoranınızın web sitenize entegre olan yerleşik bir işlevi olabileceğini unutmayın.

3.Değiştiriciler ve istemler

Değiştiricilere izin veren bir menüye sahip bir POS sistemi, kolay sipariş özelleştirmesini sağlar. Daha da iyisi, müşterilerin varsayılan yemeği istediklerini varsaymak yerine sunuculardan seçenekler sormalarını isteyen bir POS avantajlıdır.

4.Koltuk ve Masa Yönetimi

Koltuk ve masa yönetimine sahip bir sistem kullanarak kolayca sipariş atayabilir, öğeleri ayırabilir, öğeleri farklı kişilere yeniden atayabilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz. Masa yönetimi, bir eklenti veya entegrasyon yoluyla rezervasyon desteği de içerebilir.

5.Menü yönetimi

Menü yönetimi, menü öğelerinin ayarlanmasını kolaylaştırır ve tekliflerinizi güncel tutar. Genellikle, çevrimiçi bir back-office işlevi ile bunu yapabilirsiniz. Menünüzü zamana duyarlı özel teklifler ve günlük özel teklifler içerecek şekilde güncelleyebilir veya haftanın farklı yerleri veya günleri için birkaç farklı menü yönetebilirsiniz. Entegre ham madde takibi ile menü seçenekleri, içerik bulunabilirliği ile senkronize kalır.

Sonuç olarak restoran sipariş programı bir çok yönünyle işletmenizin işleyinize katkı sağlıyor. Sizde bu katkıdan faydalanmak istiyorsanız size sunduğumuz ürünlerimizden faydalanabilirsiniz.

Mağaza / Online Alışveriş