444 85 85
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
eray.com.tr > AKADEMİ > Otomasyon > İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları
  • ErayTeknolojiAS
  • Yorum yapılmamış
İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları

İçerik

İstegelsin uygulaması online sipariş alanında önde gelen uygulamalardan. Özellikle son yıllarda tüm dünyayı kasıp kavuran pandemi ile birlikte sanal alışveriş dünyasının yemek ve gıda konularındaki işlevselliği giderek artınca İstegelsin uygulaması da bu dijital dünyadaki yerini giderek sağlamlaştırıyor.


İstegelsin nasıl bir uygulama?

İstegelsin bir sanal market uygulamasıdır. Marketlerde satılan pek çok markanın ürününün yanı sıra dondurulmuş gıdalar, taze sebze ve meyveler, evcil dostlarımızın ihtiyaçları, tekstil ve kişisel bakım ürünleri, spor, bahçe ve outdoor ürünler, teknolojik ürünler, kırtasiye ve dergi gibi bir çok ürünü online olarak satışa sunan ve dakikalar içinde adresine teslim eden İstegelsin, kolay ve hızlı alışverişin adreslerinden olmaya devam ediyor.

İstegelsin ne zaman kuruldu?

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları

Faaliyete geçtiğinde 3 kişilik bir ekip olan İstegelsin, 2019’un Mayıs ayında aldığı ilk siparişin ardından büyük bir ivme yakaladı ve 250 kişiyi aşkın çalışana ulaştı. İstegelsin her ne kadar 2006 yılında GMD Yatırım Holding’in şirketlerinden Alpasis A.Ş, tarafından önce kendi çatısı altında çalışanlarıyla bir sanal alışveriş merkezi olarak kurulmuş olsada , daha sonra bu siteyi herkesin kullanımına açılarak www.istegelsin.com olarak  piyasaya hızlı bir giriş yapmıştır. Şu an  15 bin olan üye sayısı her gün artarak büyüyor.

Istegelsin kime ait?

Sedat Yıldırım, pazardaki potansiyeli görerek bu alanda  yatırım kararı alan girişimcilerden biri oldu. 22 yıldır perakende sektöründe kariyerini sürdüren Yıldırım’ın iki yıl önce yolu Yıldız Holding’le keşisti. Holding bünyesine katılan Yıldırım, 2019’da İstegelsin‘i hayata geçirdi.

İstegelsin hedef olarak neyi seçti?

Sedat Yıldırım, salgının onlara teknoloji ve dijitalleşmenin ne kadar önemli olduğunu gösterdiğini söylüyor ve ekliyor: “2021 yılında da üzerine eğileceğimiz konulardan biri de bu olacak. Teknolojiyi merkezine alan bir şirket olarak altyapımıza yatırım yapmaya devam edeceğiz.” Ona göre, hem teknolojiye yapılan yatırım hem kullanılan bulut altyapısı ve bulut teknolojisinin ölçeklenebilirliği onlara esneklik sağlıyor. Bu da otomatik olarak  hizmet kalitesinin artmasını sağlıyor. Yıldırım, salgının en yoğun döneminde istegelsin’in günlük sepet ortalamasını yüzde 25 artırdığını söyledi.

İstegelsin uygulaması ile nasıl sipariş oluşturulur?

Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilirsiniz. Sepetinizdeki ürünleri silebilir ya da başka ürünler ekleyebilirsiniz. Teslimat adresini belirledikten sonra teslimat günü ve saatini seçebilirsiniz. Siparişinize eklemek istediğiniz özel bir notunuz varsa ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranında ödeyeceğiniz tutarı görebilirsiniz. Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğinizi işaretleyerek siparişini tamamlayabilirsiniz.

İstegelsin uygulaması nasıl çalışır?

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları

İster bilgisayar üzerinden ister Google play, App Store veya AppGallery üzerinden akıllı telefonlarınıza indireceğiniz İstegelsin uygulaması  aracılığıyla kullanmaya başlayabilirsiniz. İstegelsin uygulamasında alışveriş yapmanız için minimum sepet tutarı 60 TL olarak belirlenmiş. . Bu ücretin altında alışveriş yapamıyorsunuz. Uygulamada istenilen kategoriler içinde ihtiyacınız olan ürünleri inceleyerek sepetinize ekleyebildiğiniz gibi altta yer alan ‘arama’ seçeneğine geldiğinizde yine ürün arayabilirsiniz. Ayrıca önceden gezdiğiniz ürünler de burada karşınıza çıkacaktır.

İstegelsin siparişinizi ne kadar sürede getiriyor?

Uygulama, 30 dakikada kapıya teslimat vaadinde bulunarak, hız faktörü ile rekabetin içinde olduğunu vurguluyor.  Ve aynı zamanda gün tarih ve saat belirleyerek satın aldığınız ürünlerin size ulaşmasını tercih etmeniz de ayrı bir avantaj olarak karşımıza çıkıyor. İstegelsin temassız teslimat seçeneğiyle de hizmet vererek müşteriye hijyen avantajını sağlıyor. 

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları
istegelsin

Istegelsin her şehirde var mı?

Uçtan uca bir süpermarket olarak faaliyet gösteren istegelsin, taze ve soğuk zincir ürünleri hariç, kargoyla taşınabilen binlerce ürünü market fiyatına kullanıcılarına ulaştırmayı hedefleyor. En kısa zamanda  Türkiye’nin 81 ilindeki kullanıcılar verdikleri siparişi kargo aracılığıyla teslim alabilecekler. Şu an İstanbul, Kocaeli, Ankara, Bodrum ve Eskişehir’in ardından İzmir’de yeni nesil alışveriş deneyimini sunan İstegelsin,  Manisa’nın bazı bölgelerinde de hizmet vermek için altyapısını tamamladı. 

Istegelsinin kapıda ödemesi var mi?

istegelsin’de online ödeme ile siparişlerinizi tamamlayabilirsiniz. Online ödemelerinde 3D secure kullanılmaktadır. Ancak Kapıda ödeme seçeneği yoktur. 

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları
istegelsin

İstegelsin hangi saatlerde çalışıyor?

İstegelsin market 10:00-00:00 saatleri arasında haftanın 7 günü kesintisiz hizmet veriyor. 

İstegelsinde ilk sipariş indirimi var mı?

Siparişinizi oluşturmak için minumum alışveriş tutarı 60 TL’dir. İstegelsin.com sitesinden yapacağınız alışverişlerinizde 60 TL ve üzeri ilk alışverişinizde anında 20 TL indirime sahip olabilirsiniz.

Istegelsinde sipariş iptali nasıl yapılır?

Üye geçerli bir nedeni olmak üzere siparişini iptal etmek için Müşteri Hizmetlerine ulaşarak siparişinin iptalini talep edebilir. Sipariş iptal talebi İstegelsin tarafından işleme alınarak incelenir. Talep onaylandığı durumda ücret iadesi ödeme yapılan banka veya kredi kartına otomatik olarak gerçekleştirilir. Eğer sipariş oluşturduktan sonra sistem tarafından ürünler hazırlamaya başlamadan siparişi iptal etmek isterseniz, edebilirsiniz.

Çok kısa bir süre olan bu aralıkta, sipariş oluşturmak ve ödeme yapma işlemleri sonrasında toplayıcı birimi ürünleri toplamadan hemen iptal etmek için ortalama 4 – 5 dakikalık bir zamanınız var demektir. Olası problemlere karşı İstegelsin iletişim numarası ( 0850 255 1717 ) ile birlikte sorunlarınızı çözüme kavuşturmak ve müşteri memnuniyeti için hizmet veren  müşteri temsilcileriyle görüşebilir, iptal ettiğiniz siparişlerinizin ödemesinin kartınıza iadesini talep edebilir veya iade olmadığında ya da benzer süreçlerde anında destek alabilirsiniz.

İstegelsin siparişlerinde teslimat nakliye ücreti var mı?

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları

Bu nakliye ücreti yaptığınız alışveriş uygulaması ile bağlantılı  değişkenlik gösterebilir. İstegelsin’in kendi belirlediği tutar arasında sipariş verirseniz İstegelsin ile yapacağınız alışverişlerde teslimat ücreti ödersiniz. Bu durumda 60 TL ile 150 TL arası siparişlerinizde 5,90 TL nakliye ücreti bulunmaktadır. Eğer 150 TL ve üstü alışveriş yaparsanız İstegelsin teslimatlarınızı  ücretsiz olarak gerçekleştiriyor. Sipariş vermek için minimum harcama tutarının 60 TL olduğunu tekrar hatırlatmalıyız.

İstegelsin teslimat süresi ve gecikme sorunları için çözümler nedir?

Tüm teslimat saatleri, teslimat edilmesi istenen bölgelere göre değişkenlik göstermektedir. Zaten siparişlerinizi İstegelsin üzerinden seçerken saat aralıklarını da seçebiliyorsunuz. Bu saat aralıklarını belirlediğinizde, bir nevi teslimat grup saati belirlenmiş oluyor ve siz de buna göre gecikme sorunu yaşamadan belirlediğiniz saat aralıklarında siparişlerinize ulaşabiliyorsunuz. Eğer teslimat saati, belirlediğiniz aralıklar dışında gerçekleşme sürecine girdiyse, bir diğer deyişle siparişinizin gecikme durumu yaşandıysa İstegelsin müşteri hizmetlerine direkt bağlanmak için sayfamızda yer alan ( 0850 255 1717 )  telefon numarasını arayabilir ve  müşteri temsilcilerle görüşerek bilgi alabilirsiniz.

İstegelsin teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler olduğunda nasıl bir işlem yapıyor?

Müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek siparişindeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürün en kısa süre içinde adresinize teslim edilir.

İstegelsin siparişimdeki ürün / ürünleri nasıl iade edebilirim?

Teslim aldığınız üründe bir problem varsa, müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek iade / değişim talebini bize iletebilirsiniz.  İade şartları; 27.11.2014 tarih 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren ‘Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 2. Maddesinin (ğ) nolu bendi gereği ‘Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine’ ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır.

Teslim aldığınız ürünle ilgili genel iade şartları aşağıdaki gibidir: İade talebinizi, ürünlerinizin teslim edildiği tarihten itibaren 7 gün içerisinde ve ürünlerin son kullanım tarihi geçmeden iletmeniz gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün kendi ambalajında olmalı ve beraberinde orijinal fatura da bulunmalıdır.

İstegelsin sipariş ettiğim ürünlerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında fiyat farkı oluştu. Bu fiyat farkının sebebi nedir? Bu fiyat farkı ödeme yaptığım kartıma nasıl yansıtılıyor?

Sipariş verdiğiniz ürünler içerisinde stokta kalmayan ürünler ya da sipariş içeriğine göre ödemesi fazla alınan poşet ücretleriniz dahi  iade edilmekte ve bu durum fiyat farklılıklarına neden olabilmektedir. Bu durumda tarafınıza teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturanıza yansıtılır. Tedarik edilemeyen ürünlerin bedeli sipariş tutarından düşülerek işlem yaptığınız kartınıza iadesi yapılır.

İstegelsin alkol ve sigara getiriyor mu?

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları
istegelsin

Sigara, tütün ve alkol ürünlerinin internet üzerinden satışı e-ticaret kanunları gereğince yasak olduğu için satılan ürünler arasında değildir ve kampanyalara  dahil değildir.

İstegelsin ile ön siparişle pişmemiş hindi siparişi verdim. Ne zaman teslim edilir? İptal/İade koşulları nelerdir?

Ön siparişin için Müşteri Hizmetleri sizi teslimatınız yola çıkmadan arayacak ve 30 Aralık tarihinde 12.00 – 16.00 / 16.00 – 20.00 / 20.00 – 00.00 saatleri arası ya da 31 Aralık tarihinde 09.00 – 12.00 saatleri arası olmak üzere teslimat saati belirleyecek. 1 Aralık – 25 Aralık tarihleri arasında verilen pişmemiş hindi ön siparişleri 25 Aralık tarihine kadar koşulsuz iade edilebilir. İade için çağrı merkezini  ( 0850 255 1717 )  aramanız ve talebinizi iletmeniz yeterli.

İstegelsin ön sipariş ile pişmiş hindi siparişi verdim. Ne zaman teslim edilir? İptal/İade koşulları nelerdir?

Pişmiş hindi ön siparişleri, 31 Aralık tarihinde 14.00 – 18.00 saatleri arasında teslim edilecek. Pişmiş hindi siparişlerinde ön sipariş kapandıktan sonra herhangi bir iade alınmayacak. İade için çağrı merkezini  ( 0850 255 1717 ) aramanız ve talebinizi iletmeniz yeterli. 

İstegelsin yurt dışı ürünleri satıyor mu?

Dünyadan bir çok ürünü uygun fiyat ve teslimat seçenekleriyle sizlerle buluşturuyor.

Istegelsin üyeliği ücretli mi?

Üye ancak İstegelsin.com internet sitesinden, mobil siteden ve mobil uygulamadan sipariş edeceği ürün ve hizmetlerin bedelleri ile buna ilişkin sair ücretleri ödemekle yükümlü olacaktır. Üyelik için ayrıca herhangi bir ücret istenmemektedir.  Ayrıca üye olmadan sipariş verme imkanı olmadığını bilmelisiniz. 

İstegelsin siparişlerimizi takip edebiliyor muyuz?

‘Hesabım’ menüsünden ‘Siparişlerim’ alanına tıklayarak aktif ve eski siparişlerinize ulaşabilirsiniz. Daha önce verdiğiniz siparişlerinizi ve iptal ettiğiniz siparişlerinizi görüntüleyebilir, eski siparişlerinizin üzerinden ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. 

Siparişlerimizdeki soğuk zincir ürünlerinin tazelik ve hijyen konusuna ne kadar güvenebiliriz? 

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan soğuk zincir ürünleri, sevkiyat araçlarına yüklenene kadar -18°C derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilir ve teslimatı özel soğutmalı araçlarla yapılır. Aynı zamanda ürünlerin tazelik ve kullanım tarihleri uzman ekipler tarafından ekstra titizlikle incelenmektedir. 

İstegelsin uygulaması ve merak edilen tüm detayları

İstegelsin kampanya kuponu  nereden alınır ve nasıl faydalanırız?

İstegelsin davet kodu için uygulamanın internet sitesini ziyaret ettikten sonra “Kodu Aç” butonuna tıklayarak ücretsiz olarak davet koduna ulaşabilirsiniz. Kampanyadan faydalanabilmek için İstegelsin‘de ürünler sepete eklendikten sonra ödeme sayfasında Kupon Kodu alanına indirim kupon kodunun yazılması ve KULLAN butonuna basılması gerekmektedir. Online market siparişinizde size ekstra %15 indirim sunacak bir istegelsin kupon kodunu hemen kopyalayın ve sepet sayfasındaki kupon kutucuğuna yapıştırarak o anda indiriminizi alın.

İstegelsin  kampanyalar düzenliyor mu?

İlk siparişinize ve her siparişinize özel indirim kampanyaları düzenleyen İstegelsin aynı zamanda her güne özel günün yıldızları  kampanyalarıyla müşterilerini memnun etmeye devam ediyor. 

İstegelsin alıverişlerimin faturası nereye gelir?

Faturanız siparişin size teslim edilmesinden sonra, gün içerisinde uygulamaya kayıt olduğunuz E-posta adresinize E-fatura olarak gönderilmektedir.

E-fatura nedir?

Gelir İdaresi Başkanlığının 433 Seri No’lu vergi Usul Kanunu genel tebliği gereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğe girmiştir. e–Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır.

İstegelsin E-faturamı şirket adına (Kurumsal Fatura olarak) talep edebilir miyiz?

Sepetinize ürünleri ekledikten sonra ödeme adımına geldiğinizde fatura adresi seçimi alanından kurumsal faturanıza dair detayları girerek kurumsal fatura oluşturabilirsiniz.

İstegelsin alışverişlerinde poşet ücreti var mı?

1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın mevzuatı gereği plastik poşetler ücretli hale getirilmiştir ve poşetlerin asgari 25 kuruş ücret karşılığı verilmesi zorunlu hale gelmiştir. İstegelsin uygulamasında poşetle teslimata alternatif olarak, alışveriş çantası ile de teslimat tercihi sunulmakta.

Mesafeli Satış Sözleşmesi nedir?

6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerine istinaden, siparişini sonlandırmadan önce istegelsin ödeme sayfasında çıkan Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formu’nu okuyarak onaylamanız gerekiyor. Onayladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi, siparişiniz tamamlandığında kayıtlı e-posta adresinize ulaşan sipariş onay e-postasında yer alır. Sözleşmeler İstegelsin tarafınızca 6 ay süreyle saklanır.

Uyuşmazlık halinde başvurulması gereken mahkeme neresidir?

İstegelsin Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık olması durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve icra daireleri yetkili olarak devreye girer.

Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nedir?

İstegelsin Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası: 0850 255 17 17
İstegelsin tarafından tüm süreçlerde sizlere çağrı merkezi destek sağlamaktadır. İstegelsin Müşteri hizmetlerine haftanın her günü 09:00-00:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Muhatap bulmak adına çağrı merkezini her zaman arayabilir ve destek alabilirsiniz. Eğer bir sipariş iptal olduysa ve ücret iadelerinin ne zaman olacağını sormak istiyorsanız 5 iş günü içerisinde bankalara bağlı bir süre içerisinde iade gerçekleştiği gibi, 5 iş gününü geçerse İstegelsin çağrı merkezini arayarak bilgi alabilir ve sorgulayabilirsiniz.

Bir sanal alışveriş sitesi olan İSTEGELSİN müşteri hizmetleri telefon numarası  ile müşterilerinin istek, şikayet ve önerilerini almaktadır. Kapınıza getirilen üründen memnun değilseniz, ürün değişimi ve kurye hataları için ya da memnuniyet bildirmek için bu numarayı kullanabilirsiniz. Bu sayede uygulama, düzeltilmesi gereken durumlar varsa, bunlara odaklanacaktır.

İstegelsin mail / e-posta adresi var mı?

İstegelsin posta ve iletişim adresi var mı?

İstegelsin İletişim Posta Adresi: Saray Mah. Dr. Adnan Büyükdeniz Caddesi No:4 AKKOM Ofis Park- Cessas Plaza 2. Blok Kat:10 İSTEGELSİN Ümraniye / İstanbul

İSTEGELSİN Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlük telefon numarası ve adresi nedir?

İstegelsin firmasına ait genel müdürlük numarası ile, ürünlerde meydana gelen sorunları, ürün gönderim aksaklıklarını bildirebilirsiniz. Aynı zamanda siparişlerinizde veya sistemde sorun yaşayan kuryeler, genel müdürlük arayabilir. İstegelsin sipariş numarası, genel müdürlüğe bağlı olarak çalışmaktadır. Operatörden genel müdürlük seçeneğine giderek bağlantı sağlayabilirsiniz.

İSTEGELSİN Genel Müdürlük Telefon Numarası: 0850 255 17 17
İSTEGELSİN Genel Müdürlük Adresi: Saray Mahallesi, Büyükdeniz Caddesi Akkom İş Merkezi 2. Blok No:4 Ümraniye/İstanbul

Vera & Beko Yazarkasa

Satış & Servisimiz Yoktur

Toshiba & Ingenico Satış

 

Pidion & Profilo Satış-Servis

 

ERAY'da

Eray Teknoloji

Ürün Kataloğu

İNDİR

Sizi Arayalım

Uzmanlarımıza Danışın

Kişisel deneyiminizi arttırmak için çerez kullanılımına izin verin.