Lokanta işletmenin kendine göre elbette ki zorlukları var. Zaten ticari hayatta kolay diye nitelendirebileceğimiz bir şey var mı ki. Bu yazı 5 maddede restoran otomasyon sistemine odaklanıyor. İyi bir restorana sahip iyi bir otomasyon sistemine sahip olmaktan geçtiğini vurgulayacağımız yazımız lokanta programının sizlere neler kattığını da gösterecek.
Lokanta işinize bir otomasyon sistemi eklemeyi düşünüyorsanız, sistemin kendisi için ödeme yapmasını sağlayacağınız birçok avantaj olduğu için kesinlikle doğru yoldasınız. Örneğin, müşteriler siparişlerini kendileri verebildiklerinde, telefonla veya çalışanlarla yüz yüze bir sipariş verildiğinde ortaya çıkabilecek yaygın hataların çoğunun ortadan kaldırılmasına yardımcı oluyor.
Ayrıca, birçok müşteri siparişlerini kendileri vermeyi tercih eder, çünkü beklemeye alınma veya siparişlerini yanlış yapan meşgul çalışanlarla uğraşma zorluğunu ortadan kaldırır. Bu nedenle restoran otomasyon sistemi hem müşteri hem de çalışanlarınız için daha verimlidir ve müşterileriniz için daha uyumlu bir deneyim yaratır.
Herhangi bir restoran otomasyon sistemine geçerek ve sonrasında müşteriler için sipariş vermeyi kolaylaştırarak müşteri tabanını büyütebilir ve müşteri sadakat tabanını artırabilir.
Salon ve masa yönetimi, self ve paket servis, tahsilat sistemi, otelle entegrasyon, ödenmezler, büyük önem taşıyan ikramlar ve indirimler, barkodlu satış ve yazdırma sistemi ve ayrıca yabancı dil desteği gibi birçok fayda sağlar.
Lokantanıza kuracağınız bir otomasyon sistemi karınızı artırmanıza olanak tanır. Restoranınız elbette dışarıya yönelik olarak da servis yapacak. Günümüzde çoğu insan, talep üzerine filmlerden ders kitaplarına kadar her şey için çevrimiçi veya telefonla sipariş verebiliyor, bu nedenle yiyecek siparişi vermek insanlar için rahat bir alan ve genellikle müşterilerden bekleniyor.
Lokantanızı bir satış noktası (POS) yazılımı ile kurmayı düşünüyorsanız, restoranın kendi sipariş sisteminize ve restoran türüne uyum sağlayabilecek bir lokanta otomasyon sistemi arayarak başlamalısınız. Bu noktada Eray sizlere sunduğu lokanta otomasyon çözümleriyle yardımcı oluyor.
Bir lokanta sipariş sistemi kurmanın avantajı, neyin popüler ve neyin olmadığını daha iyi takip etmenize izin verecek ve envanter izlemenize ve çalışan hatalarını ortadan kaldırmanıza yardımcı olacaktır.
Lokantanızda yemek sunmanızın ötesinde, müşterilerin iyi bir şekilde hızlı ve doğru bir şekilde elde etmelerini kolaylaştırmak için kaliteli yiyecekler, aile restoranları ve içecekler dahil olmak üzere çok çeşitli restoran türlerini içerecek şekilde genişletmenize yardımcı olur.
Bir lokanta sipariş sistemi ile order teknolojisini entegre etmek kolaydır. Hangi teknolojileri kullanacağınızı ve restoranınızın nasıl daha verimli hale gelebileceğini görün.
Lokanta sipariş takip programı aslında modern yemek servisinin bir anlamda geleceğini ifade ediyor. Sipariş takip programı ile hızlı bir şekilde müşterilerinize yanıt verecek ve aynı zamanda satışlarınızı artıracaksınız.
Birçok lokanta şimdi sipariş programına geçerek müşterilerin yemek sipariş etme şekli üzerinde maksimum kontrol sağladı. Buna karşılık, müşteriler siparişleri üzerinde tam kontrole sahipler. Siparişlerin yerine getirilmesi kolay, hızlı ve etkilidir. Sunucular tarafından insan hatası riski de ortadan kalkar ve müşteriler ne istediklerine dair net talimatlar verebilir.
Lokanta sipariş takip sistemi ile bir sipariş verildikten sonra mutfak hemen siparişi alır ve üzerinde çalışmaya başlar. Ön tarafta, ana bilgisayarlar ve hizmet personeli çok yönlü hoş bir deneyim sağlamaktan sorumlu olurlar.
Lokanta adisyon programı lokantalara benzersiz seçenekler sunar. Müşteriler, güvenli bir kredi kartı ödeme işlemcisi aracılığıyla sipariş verebilir ve müşterilerin bilgilerini tekrarlayan siparişler için bilgilerini kaydedebilmeleri için bir kullanıcı profili bile oluşturabilirsiniz. Buna ek olarak, uygulama içi sipariş, müşterilerin bir ad altında birçok kişi için çok öğeli sipariş vermesine olanak tanır. Favori yemeklerin yanı sıra arkadaşların, aile üyelerinin ve iş arkadaşlarının favori yemekleri de kaydedilebilir.
Lokanta adisyon programı operasyonlarınızı iyileştirmesi ve karınızı artırmada bir çok katkılar sağlar.
Basılı bir menüye yeni menü öğeleri eklemek zaman ve kaynak gerektirir; yeni menüler sipariş edilmeli, zaman ve para harcanmalıdır. Buna karşılık, daha önce dağıtılan menüleriniz eski olur. Anlık sipariş sistemi ile birkaç dakika içinde ücretsiz olarak yeni menü öğelerini güncelleyebilir ve ekleyebilirsiniz. Ayrıca özel ürünler sergilemek için menünüzü istediğiniz sıklıkta güncelleyebilirsiniz.
Bir müşteriye doğrudan hizmet vererek lokantanızın tüm kaynaklarını siparişe ve teslimatına odaklayabilirsiniz. Müşteriler her zaman mükemmel siparişleri alacaktır. Bu durum sizler için de devamlı müşteri demek.
Lokanta adisyon sisteminin sağladığı en büyük fayda ise sipariş doğruluğu. Sipariş verenle alan arasında ihtilafın olmamasını sağlıyor.
Gelin siz de Eray’ın size sunduğu lokanta çözümleri hakkında bilgi alın.