444 85 85
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM

Market & Mağaza & Cafe & Restoran Otomasyonu

Boylam Restoran Otomasyonu

Restoran & Market & Mağaza & Cafe Otomasyonu

Boylam Market & Mağaza & Restoran & Cafe Otomasyon Yazılımı

Boylam Otomasyon Yazılımı ile hızlı satış Market Yazılımı ( Barkodlu Market Programı) , Mağaza Programı (Perakende Satış ve Mağaza Yönetim Programı), Restoran Otomasyonu (Restoran Yazılımı), Cafe Adisyon Otomasyonu (Cafe Yazılımı) yazılımlarını ve tam entegre Mikro yönetim yazılımları ile işletmenize işletme yönetim ihtiyaçlarınıza komple çözüm altyapıları sağlıyoruz. Danışmanlıktan, sistem tasarımına, kurulumdan teknik destek hizmetlerine kadar A’dan Z’ye tüm süreçler Eray Teknoloji’nin uzun yıllara dayanan uzmanlığı çerçevesinde yetkin bir teknik kadro tarafından yürütülür.  Bir sistemin kurulum süreci aşağıdaki şekilde ilerler.

  1. Ücretsiz danışmanlık: Kurumun ihtiyacı olan yazılım ve modüllerin ve bunlar için gereken tüm donanım ve cihazların tespit edilmesi
  2. Kurulum işlemi: Tüm gerekli yazılım ve donanımlar dahil kurulum işleminin tamamlanması
  3. Teknik destek: Kurulum sonrasında gerekli optimizasyon ve düzenlemelerin kuruma özel şekilde yapılması

BOYLAM MARKET
Market Yazılım Otomasyonu
Perakende Satış Market Programı
Barkodlu Satış Market Yazılımı

Market Yazılımı & Barkodlu Satış Market Programı
  • Her ölçekte işletmeye uygun Market Sistemi
  • Tam entegre hızlı satış Market Yazılımı
  • Barkodlu perakende satış Market Programı
  • Market, süpermarket, hipermarket göre büyüyebilir
  • Tüm arka ofis programlarıyla yüksek uyum
  • Kurulumu, yedeklemesi ve kullanması kolay yapı
  • Tüm dokunmatik ekran PC POS kullanımı
  • Termal ve barkod yazıcılarla uyumlu
  • Modüler yapısı ile ihtiyaç göre modül kullanımı
  • Kullanıcı sayısı arttırılabilir genişleme

BOYLAM MAĞAZA
Mağaza Otomasyon Yazılımı
Perakende Satış Mağaza Programı
Barkodlu Satış Mağaza Sistemi

Mağaza Yazılımı & Perakende Satış Mağaza Programı
  • Her ölçeğe uygun Mağaza Otomasyonu
  • Tam entegre Perakende Satış Yazılımı
  • Barkodlu satış Mağaza Yönetim Programı
  • İhtiyaca göre büyüyebilen esnek yapı
  • Tüm arka ofis yönetim programlarıyla uyum
  • Kurulumu, yedeklemesi ve kullanması kolay
  • Tüm dokunmatik ekran PC POS’larla uyum
  • Termal ve barkod yazıcılarla çalışır
  • Modüler yapısı ile ihtiyaç göre kullanım
  • İhtiyaca göre kullanıcı sayısı arttırma

BOYLAM RESTORAN
Restoran Otomasyonu
Restoran Yazılımı
Restoran POS ve Adisyon Sistemi

Restoran Otomasyonu Restoran Yazılımı Restoran POS ve Adisyon Sistemi
  • Her ölçeğe uygun Restoran Otomasyonu
  • Esnek ve modüler Restoran Yazılımı
  • Kullanımı kolay Restoran Adisyon Programı
  • İhtiyaca göre büyüyebilen Restoran POS Sistemi
  • Tüm arka ofis yönetim programlarıyla uyum
  • Kurulumu, yedeklemesi ve kullanması kolay
  • Tüm dokunmatik ekran PC POS’larla uyum
  • Termal ve barkod yazıcılarla çalışır
  • Modüler yapısı ile ihtiyaç göre kullanım
  • İhtiyaca göre kullanıcı sayısı arttırma

BOYLAM CAFE
Cafe Adisyon Programı
Cafe Otomasyon Yazılımı
Cafe Sipariş Yönetim Sistemi

Cafe Adisyon Programı Cafe Otomasyon Yazılımı Cafe Sipariş Yönetim Sistemi
  • Her ölçeğe uygun Cafe Adisyon Programı
  • Tam entegre Cafe Otomasyon Yazılımı
  • Barkodlu satış Cafe Sipariş Yönetim Sistemi
  • İhtiyaca göre büyüyebilen modüler yapı
  • Tüm arka ofis yönetim programlarıyla uyum
  • Kurulumu, yedeklemesi ve kullanması kolay
  • Tüm dokunmatik ekran PC POS’larla çalışır
  • Termal ve barkod yazıcılarla çalışır
  • Modüler yapısı ile özelleştirilebilir ekran
  • İhtiyaca göre kullanıcı sayısı arttırma
Eray-teknoloji-Bilişim-500-ödüllerinde-sahnede.jpg
Market & Mağaza & Cafe & Restoran Otomasyonu 1

Geniş bayi ağı, güçlü yazılım, kaliteli ürün ve hızlı teknik destek

Eğitimli geniş kadro ile danışmanlık, kurulum ve destek hizmeti

Türkiye çapında bayi ağı ile yerinde ve %100 müşteri memnuniyeti

Eray-teknoloji-Bilişim-500-ödüllerinde-sahnede-2.jpg

HEMEN TEKLİF AL

Demo Talebi
reCAPTCHA

Sık Sorulan Sorular

Her türlü mağaza, market, restoran, cafe türü işletmelerde kullanılan sipariş, satış ve hizmet süreçlerinin yönetildiği yazılım, program ve sistemlerin bütününe otomasyon sistemleri denir.

Market, mağaza, restoran ve cafe otomasyon sistemleri olarak adlandırılan yazılım ve programlar küçük yada büyük her tür ve ebatta işletmelerin adisyon, sipariş, satış ve hizmet süreçlerinin yönetimlerinin etkin, verimli ve hızlı bir şekilde yönetilmesi için geliştirilmiş son derece etkili bir çok programı içinde barındıran programlardır. Bir işletmenin müşteriler tarafından tercih edilmesini doğrudan etkileyen faktör olan müşteri memnuniyeti hızlı, etkili ve çok yönlü otomasyon yazılım ve yönetim sistemi ile doğrudan ilişkilidir. Satış ve sipariş otomasyon yazılımı ve yönetim sisteminin hızı verimi ve kapasitesi hem işletme sahibinin, hem işletme çalışanlarının hem de müşterinin memnuniyetini doğrudan etkiler.

Cafe ve restoran otomasyonunun avantajları

Personel ve mutfak arasında hızlı iletişim imkânı

Cafe ve Restoran adisyon yazılım ve sipariş yönetim programlarının en büyük avantajı, personel ile mutfak arasında sipariş süreçlerini etkin ve hızlı bir şekilde sağlamalarıdır. Adisyon ve sipariş yönetim sistemleri sayesinde garsonlar müşterilerden sipariş aldığında anında mutfağa iletebilir. Bu programlarda siparişe not ekleme ve ürünlerin görselleri üzerine tıklayarak sipariş alma gibi özellikler sayesinde hızla adisyon ve sipariş işlemleri hızlı tamamlanır. Tüm bu özellikler hem müşterileri hem de çalışanları memnun eden özellikler olması nedeniyle ortaya çıkan sonuç işletme sahibine de hem daha yönetilebilir hem de daha karlı bir işletmeye sahip olma imkanı sunar.

Restoran ve cafe sipariş ve hesap takibi

Restoran ve cafe adisyon, sipariş ve hesap takibi otomasyon yazılımlarının bir bütünlük içinde yapılmasını sağlar. Tüm müşterilerin siparişleri otomatik olarak masaların hesaplarına işlenir. Böylece tüm sipariş ve hesapları birbirinden bağımsız ve doğru bir şekilde takip etmek mümkün hale gelir. Boylam Otomasyon yazılım ve programı ile masa değiştirme, masa taşıma ve birleştirme gibi özellikler programa güç katan özellikler olarak öne çıkmaktadır. Bununla birlikte siparişlerin bölünmesi yada birleştirilmesi de sistem içinde olası durumlarda yüksek kaliteli hizmet sunmayı sağlayan özellikler olarak programın doğal bir işlevidir. Bu özellikler müşteri memnuniyeti ve çalışanların etkin bir şekilde hizmet verebilmesi sağladığı gibi Boylam Restoran ve Cafe otomasyonunu yüksek seviyeli işlevsel bir yazılım haline getiren özelliklerdir.

Restoran, cafe sipariş ve hizmet süreçlerinde hız ve kolaylık

Restoran ve Cafe otomasyon yazılım ve programları, bu tür işletmelerin eksiksiz ve hatasız olarak yönetilebilmesi için en önemli sistemlerdir. Özellikler yoğun zamanlarda bu tip sistemlerin hız, etkinlik ve kabiliyetleri işletmenin farklılaşmasını sağlar. Bu nedenle bu tür sistemle tüm işletmenin orta ve uzun vadeli olarak en yoğun olabileceği durumlar göz önüne alınarak kurulmalıdır. Boylam Cafe ve Restoran adisyon ve sipariş yazılım ve programı ile aynı masaya alt adisyon açabilme, menüde ürün arama, Alman usulü parçalı ödeme alabilme, farklı para birimleri ile ödeme alabilme gibi pek çok özelliği işlevsel olarak kullanabilirsiniz. Bu özelliklerin her zaman olabileceği dikkate alınarak daha baştan bu işlevsel özellikleri barındıran bir program secilmesi gelecekte yaşanacak krizleri önlemek için hayati önemdedir.

Gastronomi sektöründe olan işletmeler için sipariş, adisyon, hesap yönetim yazılımı kullanmak bir lüks değil temel ihtiyaçtır. Bu konuda özellikle en başta yatırımdan kaçınmak uzun vadede sıkıntılara neden olacaktır. Bununla birlikte Restoran ve Cafe adisyon programı seçerken dikkat edilmesi gereken hususlar vardır. Bu amaca yönelik POS sistemi, adisyon yazılımı, sipariş yönetim programı yada benzeri isimle adlandırılan farklı firmalara ait bir çok program vardır. Bu nedenle seçim yapmak zor gibi görünebilir. Aslında bu konuda seçim yapmak doğru bilgi ile doğru sorular sorulduğunda ve doğru özellikler dikkate alındığında düşünüldüğü kadar zor değildir.

Yazılım çevrimiçi mi, çevrimdışı mı olmalı?

Satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim sistemi internet bağlantısına bağımlı bulut tabanlı çevrimiçi yani online mı olmalı yoksa internet ihtiyacı olmayan masa üstü tabanlı offline bir sistem mi olmalı? Sanırım daha sorudan akla gelen ihtimaller doğru cevabı bize veriyor.

Bugün bir çok işletme geleneksel masaüstü yazılımlara karşın özellikle daha ucuz olmasına aldanarak bulut tabanlı yazılımları tercih ediyor. Eğer işiniz kesintisiz hizmet, hız ve sorunsuz bir süreç yönetimi gerektiriyorsa bu durumda internet bağlantısının kesintisizliğine güvenemezsiniz.

Bulut tabanlı programlarda veri güvenliği sorunu

Bulut tabanlı programlar internet bağlantısının risklerine ek olarak internetten kaynaklanan veri güvenliği risklerini de beraberinde getirir. Bugün neredeyse tüm internet her gün bir yenisi çıkan milyonlarca virüs ile doludur. Bu konuda internette tam güvenlik sağlamak neredeyse imkansızdır. Güçlü koruma mekanizmaları kurmayan bilgisayarların virüs ve zararlı yazılımlardan dolayı emniyette olması mümkün değildir. Bu nedenle bir işletmenin tüm işini inşa etmesi için internet bağlantısı istemeyen işletmedeki cihaza kurulmuş olan masaüstü bir yazılıma sahip olması tavsiye edilir.

Kontrol edilmesi gereken noktalar

Özellikle bulut tabanlı sipariş, satış, adisyon ve hesap yönetim yazılım ve programlarının sahibi olan firmaların verileri nasıl depoladıkları, bu verileri kullanıp kullanmadıkları konusunda ciddi sorgulama yapılmalı. En değerli madenin veri olduğu bugünün dünyasında bir çok firma bu tip değerli verileri paylaşarak çok ciddi gelirler elde edebiliyorlar. Eğer firma verileri kendi sunucularında depoluyorlarsa bu durumda güvenlik ön plana çıkmaktadır. Bir çok firmaya hizmet sunan bu tip sunucular çok değerli olduğundan özellikle hackerların saldırısına açık olabiliyor. Bu nedenle veri güvenliği konusunda hangi önlemleri aldıklarını sormak ve yeterince güvenli olduğundan emin olmak gerek. Yazılımın https bağlantısı kullandığından ve verilerin şifrelenerek sunucuya gidip geldiğinden emin olunmalı.

Özelliklerine dikkat edin

Bir satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim programında mutlaka ihtiyaç duyduğunuz özelliklerin bir listesini yapın. Fakat ne kadar liste yaparsanız yapın daha sonraki çalışma süreçlerinde mutlaka listenizde olmayan özelliklere ihtiyacınız olduğunu göreceksiniz. Bu nedenle bu konuda özelleşmiş, geliştirilmiş ve sürekli geliştirilen sahada yoğun kullanıldığından dolayı her türlü işletme ve şartların getirdiği taleplere adapte olmuş bir sistem ve yazılımı tercih etmenizi tavsiye ederiz.

İyi bir otomasyon yazılım ve programında olması gereken bazı fark yaratan özellikler

  • Müşteri adına göre adisyon açma
  • Adisyon için garson değiştirme
  • Adisyon transfer edebilme
  • Ödemeli olarak adisyon bölme
  • Cari hesap takibi

Özelleştirilebilir arayüz ve kullanım kolaylığı

Bir satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim yazılımında uygulamayı kullanacak olanların her düzeyde farklı yetkilendirme ile sistem giriş yaparak yetkilerine göre işlem yapabiliyor olması gerek. Personel değişimi ve ekip büyümesi göz önüne alınarak programın kolay öğrenilen bir yapıda olması gerek. Sistemin iyi bir eğitimi olması gerektiği gibi gerektiğinde aranılan bilgiye kolayca ulaşılabilecek görsel ögelere sahip iyi bir kullanım dökümantasyonu bulunmalı. Gastronomi sektöründeki yüksek çalışan döngüsü dikkate alındığında tercih edilen programın her seviyede çalışanın kolayca öğrenebileceği ve gerektiğinde istediği bilgiye ulaşabileceği hazır eğitim altyapısına sahip olması gerekir. Bu nedenle en başta yapılan tercih oldukça önemli ve kritiktir.

Değişen ve gelişen ihtiyaçlara adaptasyon

Pek çok durumda işletme sahipleri o anki yada yakın vadedeki ihtiyaçlarını dikkate alarak faydaya göre küçük maddi kazançları gözetip program satın alır. Bu en sık yapılan ve sonradan çok yüksek oranda pişman olunan genel bir meyildir. Çünkü gelişen değişen ihtiyaçlara cevap veremeyen bir satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim sistemi değiştirilmek istendiğinde alışkanlığı değiştirme, veri aktarmak ve oturmuş bir altyapıyı değiştirmek gibi bir durumla karşı karşıya bırakır. Bu da genelde mecburen memnun olunmayan bir programın kullanımına devam edilmesi gibi kalıcı bir sorunla bir işletme yürütme durumu işe karşı karşıya bırakır. Bu durumla karşılaşmamak için en başta fiyat odaklı olmaktan ziyade optimum şekilde ihtiyaca karşılık verecek ölçeklenebilir bir sistem tercih edilmelidir.

Bununla birlikte bazı sistemler sadece bir sürümlük ucuz bir ürün sunarak işletme sahibini yanıltır. Sonrasında satış stratejisi olarak daha yüksek sürüm ve özellikler için çok daha maliyetli alımlara mecbur bırakır.

Veri çıkışı seçeneklerine dikkat!

Bir POS sistemi alınmadan önce verilerin yedeklenme opsiyonları dikkate alınmalı. Çünkü programda çıkabilecek bir sıkıntı durumunda verilerin kaybolmaması için mutlaka veriler düzenli olarak yedeklenmeli. Bu gibi durumlara karşı çıktıların excel de dahil farklı varyasyonlarla alınabilmesi gerek.

Gizli ve yüksek maliyetlere dikkat!

Bazı satış, sipariş, adisyon ve hesap yönetim programları için geliştirici firma destek ve geliştirme ücreti talep edebilir. Bazı durumlarda temel yazılım uygun bir fiyata sağlanırken çeşitli eklenti, modül ücretleri yada geliştirme, destek ücretleri veya düzenli bakım ücreti adı altında çok daha maliyetli bir ürün sağlayabilir. Bunlar dikkate alınarak sadece güncel değil gelecek maliyetlerde dikkate alınarak hesap yapılmalıdır.

Satış sonrası destek önemli

İşletmelerin sinir sistemi diyebileceğimiz sipariş, satış, adisyon ve hesap yönetim programı satın alırken en çok dikkat edilen konu fiyat olurken en az dikkat edilen konu satış sonrası hizmet hızı ve kalitesidir. Sistem ne kadar iyi ve kolay olursa olsun işletme sahibine güven veren bir  destek her zaman hazır olmalı. İhtiyaç olan anda bir SLA (Hizmet seviye anlaşması) ile bu konuda bağlayıcı bir taahhütte bulunmalıdır. Eğer ücretsiz ve ucuz bir sistem alınırsa ciddi krizler yaşanma ihtimali çok yüksektir. Bir sorun durumunda muhatap bulunamıyorsa tüm yatırım boşa gidecektir. Bazı durumlarda alım fiyatını uygun göstermek için ürün fiyatı ile kurulum, hizmet ve destek fiyatları birbirinden ayrılarak işletme sahipleri yanıltılır. Destek konusunda en doğru yol programların kullanan işletme sahiplerine ulaşarak tecrübelerini öğrenmek yada doğrudan destek hizmetini arayarak cevap süre ve kalitesini kontrol etmektir. Firmaların internet sitesinde destek hattı bulunmasından daha önemlisi bu hattın ne kadar hızlı ve verimli çalıştığı konusudur.

Deneme yapılabilmeli

Yapılan araştırma sonucunda tercih edilen bir yazılımı ve hizmeti test etmek için bir deneme yapabiliyor olmak firmanın ürününe ve hizmetine güvendiğini gösterir. Bu şekilde bir deneme talep ederek ürünü belirli bir süre için test etmek gelecekte sıkıntılara yol açacak durumlara karşı emin olunmasını sağlar.

Bu tavsiyelere göre alınan bir sipariş, satış, adisyon ve hesap yönetim sistemi ile her hangi bir sıkıntı yaşanmadan verimli bir işletme yönetimi gerçekleştirilebilir. Bu nedenle maliyeti ödenerek alınan bir sistem nedeniyle zaman, para ve emek kaybı yaşamamak için doğru bir otomasyon yazılımı tercih edilmelidir.

İngilizce “Point of sale” yani satış noktası ifadesinin kısaltması olan POS genel olarak sipariş, adisyon, satış, hesap ve ödeme aşamalarını kapsayan işletme süreçlerinin yönetimini sağlayan sistemlere verilen genel bir addır. Günümüzde sistemlerin çeşitlenmesi ile POS kavramı üzerinde kafa karışıklığı vardır.

POS sistemi yani Satış Noktası Sistemi sipariş işleminin yapılmasından ödeme almaya kadarki tüm süreçleri içeren sistemdir.Bu sürecin ödeme anı kasa işlemi olarak tabir edilen yerdir. POS çözümü, POS yazılımı, POS cihazı, POS programı yada halk arasında yazar kasa otomasyon sistemi, restoran yönetim yazılımı, cafe adisyon sistemi, mağaza barkodlu satış sistemi, market hızlı satış yazılımı gibi adlarla anılan POS sistemleri sipariş alınması ile ödeme yapılmasına kadar olarak süreçlerin hızlı, eksiksiz ve verimli olarak yönetilmesini sağlar.

POS sistemi ile ilgili kavram karmaşası

POS sistemlerinin iki boyutu vardır. POS yazılım ve programları ile POS cihazları. POS yazılımları ise bir çok adla adlandırılan çok geniş bir özellik spektrumunda çalışan programlardır. Günümüzde POS yazılımlarından bahsedildiğinde restoran otomasyon yazılımı, restoran yönetim programı, cafe sipariş sistemi, cafe adisyon programı, mağaza barkodlu satış sistemi, market yazılımı yada market yönetim programı gibi adlar kullanılabilmektedir.

POS Yazılımları

Yıllar içinde gelişen teknoloji ve ihtiyaca karşılık olarak geliştirilen yeni özellik ve modüllerle POS yazılımları bir işletmenin sipariş, adisyon, satış, hesap ve ödeme gibi tüm süreçlerinin tümüne cevap verecek hale gelmiştir. Vardiya düzenlemesinden, personel performans takibine, sipariş ve paket takibinden servis hizmetlerini yönetmeye kadar bir çok ihtiyaç gelişmiş POS sistemlerinde mevcuttur. Günümüze POS sistemleri iki ana başlık altında toplanabilir. Bunlardan biri On-Premises yani işletmede yer alan cihazlara kurulan internet bağlantısı istemeyen sistemler diğeri ise internete bağımlı bulut tabanlı sistemler. Her iki sisteminde kendine göre avantajları ve dezavantajları bulunmaktadır.

POS yazılımı ve POS makinesi arasındaki fark

POS veya POS  sistemi bazı durumlarda POS cihazını bazı durumlarda POS yazılımını bazı durumlarda ise ikisini birlikte kapsayan bir sistemi ifade etmek için kullanılabilmektedir. Bu durum özellikle sektöre yeni girenlerde kafa karıştırabilir. POS cihazı POS yazılımını çalıştırmak için bu amaca özel üretilmiş bir bilgisayar olarak düşünülebilir. POS yazılımı ise POS işlevlerini yerine getiren programdır. Bazı sistemler birbiri ile çalışmak üzere entegre olarak üretilir ve başka cihazlarla çalışmayabilir. Bazı POS cihazlarında ve yazılımlarında ise bir kısıtlama olmaksızın yeterli özelliklere sahip her cihaz ve yazılımla çalışabilir.

POS ve EFT POS

Yazar kasa POS cihazları yada yeni nesil yazar kasa POS cihazları özel olarak kredi kartlarıyla ödeme almak üzere tasarlanmış cihazlardır. Bu cihazlar T.C. Maliye Bakanlığı’nın yönetmeliklerine göre tasarlanmış ”Ödeme Kaydedici Cihaz” kapsamında lisanslı ÖKC POS sistemleridir. Bunlar sektörde EFT POS olarak adlandırılır. Bu cihazlar da yeni nesil ve eski nesil ÖKC olarak ikiye ayrılırlar.

Masaya Servis yapan cafe ve restoranlar için

  • Masa yönetimi (alakart servis)
  • Görsel masa planlama
  • Masa değiştirme ve masa birleştirme işlevi
  • El Terminali ile masada sipariş alabilme
  • Bir garsonun açtığı masaya başka bir garsonun erişebilmesi yada kısıtlanabilmesi
  • Gün içerisinde açılan adisyonların sistemden takip edilebilmesi
  • Açık ve kapalı adisyonların ayrı olarak raporlanabilmesi ve takip edilebilmesi
  • Mutfak ve üretim noktalarıdaki birden fazla yazıcıya ürünlerin dağıtılabilmesi
  • Alternatif şekilde mutfak ekran yönetimi sayesinde siparişlerin mutfakta bulunan ekranlara yönlendirilebilmesi

Al Götür Servis yapan cafe ve restoranlar için

  • Barkod okuyucu ile satış yapılabilmesi
  • Bir işlem devam ederken sonraki işleme geçilebilmesi
  • İşlem sonrasında bir önceki siparişe hızlı dönüş özelliği
  • Yeni nesil yazar kasa pos cihazları ile tam entegrasyon
  • Sipariş sırasında müşterilere sipariş takip numarası verilebilmesi
  • Hızlı sipariş ekranları ile siparişlerin minimum dokunma ile tamamlanabilmesi
  • Terazi entegrasyonu ile tatrım bilgilerinin canlı bir şekilde programa aktarılabilmesi

Paket Servis yapan cafe ve restoranlar için

  • Caller-ID entegrasyonu ile arayan kişinin telefon numarasının otomatik olarak kaydedilmesi
  • Bir müşteriye birden çok telefon numarası atanabilmesi
  • Bir numaraya birden fazla müşteri atanabilmesi
  • Müşterinin alışveriş geçmişine hızlı ve kolay bir şekilde ulaşılabilmesi
  • Müşterinin herhangi bir geçmiş siparişinin, kopyalanarak yeni bir sipariş olarak girilebilmesi
  • Kurye takibi ile siparişlerin kuryelere hızlı bir şekilde atanabilmesi
  • Kuryelerde biriken tahsilatların gün içerisinde ve gün sonunda toplu olarak alınabilmesi
  • Google-Maps entegrasyonu ile kurye gidecek adreslerin ekranda konumlandırılabilmesi
  • Kurye sıra takibi ile her bir kuryenin sırası geldiğinde bir sonraki paket siparişe atanabilmesi
  • Paket analiz akranı sayesinde günlük ve anlık olarak paket servis ortalama sürelerinin analiz edilebilmesi

Boylam yazılım Mağaza, Market, Restoran ve Cafe gibi işletmelerin sipariş, satış ve servis süreçlerini yönetmek üzere özel olarak tasarlanmış bir yazılım programdır. Boylam yazılım, modüler ve işletmeye göre özelleştirilebilen esnek yapısıyla her türlü işletme ve süreçlerine göre şekillendirilebilen bir yazılımdır. Bu özellikleri nedeniyle kullanılan sektör ve modüllere göre her ebatta market için market otomasyonu, market yazılımı, market programı, market barkod sistemi, market yönetim programı adı altında sunulan yazılımların tüm işlevlerine sahiptir. Aynı şekilde her ebatta mağaza için mağaza otomasyonu, mağaza yazılımı, mağaza otomasyon sistemi, mağaza satış sistemi, mağaza otomasyon programı, mağaza pos sistemi adı altında sunulan tüm yazılımların işlevlerine cevap verir. Benzer olarak Boylam otomasyon ile her türlü restoran için restoran otomasyonu, restoran yazılımı, restoran otomasyon sistemi, restoran adisyon sistemi, restoran otomasyon programı, restoran pos sistemi adı altında sunulan programların tüm özelliklerine sahiptir. Yine Boylam Otomasyon ile her tür Cafe, bar, patisserie için sunulan cafe otomasyonu, cafe yazılımı, cafe otomasyon sistemi, cafe adisyon sistemi, cafe otomasyon programı, cafe pos sistemi adı altında sunulan tüm yazılım, program ve sistemlerin işlevlerine sahiptir.

Boylam Mağaza, Restoran, Cafe otomasyonu ve Boylam Hızlı Satış Market yazılımı MS SQL veri tabanı ile çalışır.

Boylam otomasyon yazılımı Mikro ve Likom yazılımlarla uyumludur.

Boylam Mağaza, Market, Restoran ve Cafe otomasyon ve satış yönetim yazılımıToshiba(IBM), Ingenico ve Pidion yazar kasalar ile entegre çalışır.

Boylam yazılım POS, Barkod, Adisyon, Satış odaklı piyasadaki tüm dokunmatikler, termal-barkod yazıcılar ve teraziler ile sorunsuz çalışmaktadır. Yeni çıkan donanımlarla da sürekli olarak güncellenmektedir.

Boylam otomasyon yazılımının tüm raporları Word, Excel, HTML ve PDF formatlarına aktarılabilir.

Boylam perakende yönetim sisteminde kullanıcıların yapmış olduğu işlemler log olarak kaydedilir. Satış ve adisyon yönetimi sırasında işlem silme, iptal, iade, indirim ve ikramların hangi kullanıcı, hangi tarih ve saatte yaptığı görülebilir.

Boylam satış otomasyonu ve adisyon yazılımında satış esnasında müşteri tipine göre aynı ürünü otomatik olarak farklı fiyatlardan satabilme özelliği vardır. (Örn: derneklerde üye fiyatı, personel fiyatı, misafir fiyatı vb.)

Boylam otomasyon yazılımı sürekli güncel, yeniliklere ve müşteri isteklerine açıktır. Yazılım müşterilerimizin isteklerine göre esnek olarak şekillendirilebilir.

Boylam restoranda masa satış, self-satış ve paket servis olmak üzere 3 modül bulunmaktadır.

Boylam adisyon yazılımında adisyon birleştirme işlemi yapılabilir, masa birleştirme işlemi yapılabilir, açık masaların durumu izlenebilir. Garsonlara masa ataması yapılarak garsonların sadece kendi masalarına işlem yapması sağlanabilir.

Boylam restoran ve cafe adisyon yazılımında işletmenizin şubelerini ayrı ayrı takip edebilir, stok transferi yapabilir ve fiyatları değiştirebilirsiniz.

Boylam otomasyon programı ile Windows, Android ve IOS cihazlardan anlık veri takibi yapılabilir.

Eray Teknoloji

Ürün Kataloğu

İNDİR

Sizi Arayalım

Uzmanlarımıza Danışın