444 85 85
TIKLAYIN SİZİ ARAYALIM
eray.com.tr > AKADEMİ > Otomasyon > Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör
  • ErayTeknolojiAS
  • Yorum yapılmamış
Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Restoran programı maliyeti ihtiyacınız olan şeye bağlı olarak değişir. Bazı hafif restoran program sistemleri daha küçük bir ön yatırım gerektirirken, daha sağlam araçlar çalışmaya başladığınızda daha fazla yatırım gerektirebilir. Tablet veya yazarkasa gibi ek donanımlar da maliyeti artıracaktır.

Restoran programı maliyetini nasıl hesaplarsınız?

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Fiyatlandırma seçeneklerine bakarken aklınızda bulundurmanız gereken birkaç faktör bulunur: lisanslama türleri, restoran POS sistemi maliyetleri ve karşılaşabileceğiniz ek maliyetler.

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör
restaurant programı

Restoran yazılımı için lisans türleri.

Restoran yönetim sisteminizin maliyeti önce lisans türüne bağlı olacaktır.

Sürekli lisans, yazılımı süresiz kullanmak için önceden büyük bir ücret ödenmesi anlamına gelir. Başlangıç ​​maliyeti daha yüksek olmakla birlikte, bu durum yinelenen maliyetlerin düşmesine neden olur.

Abonelik lisansı, hizmeti kullanırken aylık veya yıllık daha küçük bir ücret ödemenize olanak tanır. Peşin maliyet daha düşüktür, ancak yinelenen maliyetler daha yüksektir.

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör
restaurant programı

Ancak şunu hatırlatmamızda fayda var: Zaman geçtikçe her iki ücret de eşit olma eğilimindedir.

Restoran programı maliyetleri ne kadar?

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Lisanslama seçeneklerinin türünü anlamanın yanı sıra, yerel olarak yüklenen ve bulut tabanlı restoran POS sistemlerinin maliyetleri arasındaki farkı da bilmelisiniz. Yerel olarak kurulu restoran POS yazılımı genellikle bir kerelik lisans ücretine sahip olurken, bulut tabanlı sistemler genellikle bir lisans ücreti almaz.

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Dikkate alınacak diğer bir ücret, hem yerel olarak kurulu sistemler hem de bulut tabanlı sistemler için geçerli olan aylık destek ücretidir. Restoran POS sistemi fiyatlandırması değişecektir, bu nedenle araştırmanızı yapmak ve hangi seçeneğin ihtiyaçlarınızı en iyi karşıladığını belirlemek önemlidir.

Ek restoran yönetim sistemi maliyetleri nelerdir?

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Hangi restoran yazılımını satın almak istediğinizi belirlerken dikkate alınması gereken başka bir faktör daha vardır: ek maliyetler. Bazen karar verdiğiniz restaurant programı, nihayetinde kullanmak istediğiniz tüm özelliklere sahip olmayabilir. Bu durumda, aşağıdaki gibi ekstra üçüncü taraf entegrasyonları eklemeyi düşünebilirsiniz:

Yiyecek içecek otomasyon sistemleri nedir?

Restoran otomasyon programı, restoran menüsünü oluşturmak ve yönetmek için kullanılan POS Sisteminin bir özelliğidir. Fatura ve envanter yönetimi modülü ile entegre edilmiştir ve restoran menüsünü iyileştirmenize ve yönetmenize yardımcı olur.

Restoran otomasyon sisteminin en büyük avantajı nedir?

Restoran programlarının sunduğu en büyük avantaj, personel ile mutfak arasında iletişimin sorunsuz ve hızlı bir şekilde sağlamalarıdır. Bu sistem sayesinde garsonlar müşterilerden sipariş alır almaz sipariş mutfağa iletilir ve vakit kaybetmeden hazırlanır.

Otomasyon sistemleri işletmelere neler kazandırır?

* İşgücü ve zaman kullanımında en doğru yöntemlerin elde edilmesini sağlamaktadır.
* Maliyet analizleri konusunda en doğru sonuçların elde edilmesini sağlar.
* Arıza oluşumlarında en hızlı uyarıyı yaparak verimliliğin artışında önemli rol oynar.
* Makinelerin sürekli kontrol altında tutulmasını sağlayarak, çalışan ve duran makinelerin durumu hakkında bilgi akışı sağlar.
* Geliştirilmesi gereken darboğazları tespit etme konusunda gerekli bilgi edinme hızını arttırır.

Endüstriyel otomasyon sistemleri ile sürekli veri akışı

Elde edilen ürün kalitesini artırmanın en önemli adımlarından birisi sürekli veri akışının sağlanmasıdır. Bu eski usullerde olduğu gibi usta-işçi-makine-ürün hiyerarşisi içinde oluşan bilgi akışı günümüzde otomasyon sistemleri üzerinde uygulanarak daha hızlı bir üretim süreci elde edilmektedir. Makinelerin haberleşmesini sağlayan otomasyon sistem parçaları kusursuz bir yapı oluşturarak maliyet aşamasında da kazandıran sistemleri olduğunu göstermektedir.
Manüel sistemden otomasyon sistemine geçişte kat edilen aşamalar incelendiğinde öncelikle insan faktörü manüel sistemde ön plandaydı. Lakin otomasyon sisteminde insan faktörü sadece denetleyici konumda bulunmaktadır. Kontrol mekanizması sonrasında kablolu bağlantı süreci ve son gelinen noktanın bluetooth yöntemi ile kontrol edilmektedir. Bu yöntem sayesinde komutların daha doğru anlaşılır bir hal alması mümkündür. Ürün kalitesinde ve üretim sürecinde fark edilir bir gelişim gözlenmektedir. Makineler arası veri akışının daha hızlı oluşunun yanı sıra verilerin daha anlaşılır olması doğru üretim süreci oluşumunda en önemli adımları oluşturmaktadır.

Pazarlama araçları. Bazı restoran yönetim sistemleri, sadakat programları gibi yerleşik pazarlama araçlarına sahiptir, ancak daha fazla araç ve kolaylık sunan bir üçüncü taraf entegrasyonu kullanmak istediğinize karar verebilirsiniz. Bu maliyetinizi artıracaktır.

Restoran programı maliyeti hakkında bilinmeyen 3 faktör

Stok kontrolü. Tüm restoran yazılımlarında yerleşik envanter kontrolleri bulunmaz ve bu da toplam maliyetinize katkıda bulunabilecek üçüncü taraf entegrasyonları gerektirebilir. Bu nedenle, diğer araçlarla kolay entegrasyona izin veren yönetim sistemlerini aramak önemlidir.

Kurulum ve eğitim maliyetleri. Yönetim sisteminizde neye ihtiyacınız olduğunu belirlerken, restoranın kendisine bir göz atın. Ne kadar büyük? Yeni mi başlıyorsunuz, yoksa daha kararlı mısınız? Kapsamlı yazılım satın almak, kurulum, çalıştırma ve eğitim için ödeme yapmanız gerektiğinden, daha küçük mekanlar için bir yatırım olabilir. Yeni başlıyorsanız, başlangıçtan itibaren geniş bir sistem yerine büyüyen ihtiyaçlarınıza göre ölçeklendirilebilir bir sistem satın almanız önerilir. Bu şekilde, tam olarak planladığınız şekilde genişlemezseniz, işletmeniz maliyetten önemli ölçüde etkilenmez. Restoran yönetim sistemlerinin maliyetlerine bakarken ve bunları karşılaştırırken, araştırmanızı genişletirken içgözlemli olmak önemlidir. Sadece en kapsamlı sistemi seçerseniz, karda karşılamadığınız çok fazla harcama riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Boyutunuz ve girişiminiz için gerçekten neye ihtiyacınız olduğuna bir göz atın ve seçimlerinizi buna göre uyarlayın.

Vera & Beko Yazarkasa

Satış & Servisimiz Yoktur

Toshiba & Ingenico Satış

 

Pidion & Profilo Satış-Servis

 

ERAY'da

Eray Teknoloji

Ürün Kataloğu

İNDİR

Sizi Arayalım

Uzmanlarımıza Danışın

Kişisel deneyiminizi arttırmak için çerez kullanılımına izin verin.