Restoran programı ücretsiz kullanma işi sizi zorlayacak bir konu. Lisanslı bir ürün kullanmak varken işin kolayına kaçıp ücretsiz bir program kullanmayı hayal ediyorsanız nelerden mahrum kalabileceğinizi en azından size bir hatırlatalım.
Restoran uygulaması ile lezzetli bir yemek deneyimi sunma imkanından mahrum kalma durumunu var. Bir restoran çalıştırmak kolay bir iş değil. Ön büro yönetiminden menüleri gözden geçirmeye ve mutfağa giriş yapmaya kadar bitmeyen bir görev listeniz var. Bir fast food restoranına, kaliteli yemek tesisine sahip olun ve restoran işinizden en iyi şekilde yararlanmak için restoran yönetimi uygulamasını yükleyin. Ama bunu yaparken demo ürünleri değil asıl ürünleri tercih edin.
Menünüzü hassaslaştırın ve bir kerelik müşterileri düzenli hale getirin. Teslim edilen siparişlerle ilgili ayrıntılı raporlara erişin ve menünüzün zamana ve güne göre nasıl performans gösterdiğine ilişkin bir döküm görüntüleyin. Sadık müşterileri, genel yemek tercihlerini ve harcanan ortalama tutarları kolayca belirleyebilirsiniz. Ama bunu yapabilmeniz için yazılımınız orijinal olmasına dikkat edin.
En çok karşılaşılan ve önemli dezavantajı tabiki çözüm ve servis hizmetinin olmamasıdır. Ve ikinci büyük sorun ise güvenlik sorunu olmasıdır.
Ücretsiz yazılımların en büyük dezavantajları arasında güncelleme sorunları gelmektedir. Bu tür programlar ücretsiz olduğundan dolayı ücretli yazılımlarda olan otomatik güncellemeleri yapmamakta veya yeni çıkan sürümlerin yazılıma yüklenmesine izin vermemektedir
Personeliniz her bir siparişin durumunu bir düğmeyi tıklatarak açılmış, sunulan, faturalandırılan veya kapatılan olarak izleyebilir ve güncelleyebilir. Teslimat ve mutfak personeli, evin arkası ve önü arasında koşmak zorunda kalmadan siparişleri daha hızlı yerine getirebilir. Hız için sizi aksatmayacak bir programı tercih edin.
Müşterilerinize uzun süre bekletmeyin ve önceden bir masa ayırtma seçeneği sunun. Tabloları kolayca ayırmak ve e-posta veya metin yoluyla müşterilere anında rezervasyon onayı göndermek için uygulamanın etkileşimli tablo seçim modülünü kullanın. Ama bu özelliği size ücretsiz programların sunmayacağını bilin.
Satın alma sürecinizi kolaylaştırın ve masrafları gerçekleştikçe kaydedin. Toplamları otomatik olarak hesaplamak için tedarikçiyi seçin, faturaları yükleyin ve satın alınan öğeleri ekleyin. Aylık maliyetleri, tercih edilen tedarikçileri takip edin ve düzenli aylık sarf malzemeleri için sözleşmeleri derecelendirin.
Mobil cihazlar için optimize edilmiş formlarla müşterilerin geri bildirim sağlamasını kolaylaştırın. Genel yemek deneyimini iyileştirmek için teslimat, ambiyans ve hizmet hakkında gerçek zamanlı bilgiler edinin.